SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Koniec 43-letniej współpracy

Jedna z największych swiatowych firm, zajmujących się handlem detalicznym - amerykański Sears - zakończył 43-letnią współpracę z agencją Ogilvy & Mather, częścią holdingu WPP Group.

Firmę będzie teraz obsługiwać tylko agencja Young & Rubicam, również należąca do WPP.

Wcześniej Searsa obsługiwały obie agencje, lecz postanowiono, iż firmę powinna obsługiwać jedna agencja, gdyż, zdaniem szefów firmy, takie rozwiązanie powinno zapewnić lepszą koordynację działań reklamowych marek należących do korporacji, takich jak; Kenmore, Craftsman czy DieHard.

W zeszłym roku korporacja przeznaczyła na reklamę ok. 640 mln dol.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Koniec 43-letniej współpracy

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl