SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Koniec kampanii Biedronki z Marzeną Rogalską, prezenterka wróci do „Pytania na śniadanie”

W połowie listopada skończyła się kampania reklamowa sklepów Biedronka z udziałem Marzeny Rogalskiej. Prezenterka wróci do „Pytania na śniadanie” w TVP2 na początku stycznia - ustalił portal Wirtualnemedia.pl.

Kampania Biedronki z Marzeną Rogalską była prowadzona pod hasłem „Ceny do wzięcia” od początku października do połowy listopada (przeczytaj więcej i obejrzyj spoty). Rogalska, będąca jedną z prezenterek „Pytania na śniadanie”, poinformowała dyrekcję TVP2 o swoim udziale w akcji i wspólnie postanowiono, że w czasie jej trwania nie będzie prowadzić programu.

Jednocześnie z anteny TVP zniknął dziennikarz sportowy Maciej Kurzajewski, który wspólnie z Szymonem Majewskim od września reklamował PKO BP. Początkowo TVP deklarowała, że reklama to tylko dodatek do akcji społecznej promującej bieganie. Jednak po tym, jak w połowie października Komisja Etyki TVP oceniła to jako naruszenie etyki dziennikarskiej, Kurzajewski zniknął na czas kampanii z programów TVP (więcej na ten temat).

Udziałem Marzeny Rogalskiej w kampanii Biedronki Komisja się nie zajęła, ponieważ prezenterka przed startem akcji przestała prowadzić „Pytanie na śniadanie”.

Jeromino Martins Polska, właściciel Biedronki, deklaruje zadowolenie z efektów reklam z Rogalską. - Kampania spotkała się z dużym zainteresowaniem naszych klientów i mediów, a zdecydowana większość informacji zwrotnych na jej temat, które do nas dotarły, miała charakter pozytywny - informuje nas biuro prasowe firmy.

Przed tygodniem zaczęła się bożonarodzeniowa kampania reklamowa Biedronki, w której prezenterka TVP nie bierze już udziału. Reklamy pod hasłem „Więcej niskich cen na Święta” pokazują radosne, familijne sceny oraz - zgodnie ze sloganem - produkty dostępne obecnie w promocyjnych cenach. Obsługą reklamową Biedronki niezmiennie zajmują się agencja Duda Polska (kreacja i produkcja) oraz dom mediowy MEC (planowanie i zakup mediów).

W związku z końcem kampanii z jej udziałem, Marzena Rogalska wróci do prowadzenia „Pytania na śniadanie”, ale dopiero w styczniu przyszłego roku. Dyrekcja TVP2 zapowiadała bowiem, że powrót prezenterki na wizję nie nastąpi zaraz po zakończeniu emisji reklam, w których występuje, ale po pewnym okresie karencji. - Być może Marzena Rogalska jednorazowo pojawi się w „Pytaniu na śniadanie” chwilę wcześniej, ale nie jako prowadząca, w jednym, wspólnym wydaniu świąteczno-wigilijnym - informuje Wirtualnemedia.pl Jacek Rakowiecki, rzecznik TVP.

Od początku września do początku listopada br. „Pytanie na śniadanie” oglądało średnio 349 tys. widzów, o 88 tys. mniej niż rok wcześniej. Konkurencyjny „Dzień dobry TVN” przyciągał w tym czasie przeciętnie 482 tys. widzów (według Nielsen Audience Measurement - zobacz szczegóły).

Dołącz do dyskusji: Koniec kampanii Biedronki z Marzeną Rogalską, prezenterka wróci do „Pytania na śniadanie”

21 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
aa
Jutro czyli 28 listopada jest specjalne wydanie "Dzień dobry TVN" od godz. 8.00 - jest to 2000 wydanie.Myślę,że będzie fajne i ciekawe.
odpowiedź
User
Mike
Na pewno będzie równie ciekawe jak zawsze czyli wcale.
odpowiedź
User
Racjonalista
Czyli wniosek dla obecnych i przyszłych dziennikarzy jest taki. Możesz być dziennikarzem i reklamować coś jednocześnie tylko zrób Sobie potem miesiąc wolnego od pracy. Kolejny krok to być może połączenia funkcji dziennikarza i np rzecznika jakiejś firmy w jednym. A co to szkodzi? Smutne,- a najgorsze ,że dziennikarze celebryci nie widzą w tym nic złego.
odpowiedź