SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Koniec „Lata festiwali” na YouTube, sukces Open'era

Zakończyła się akcja „Lato festiwali na YouTube” Google i organizatorów światowych festiwali muzycznych. W Polsce największą popularnością cieszył się odbywający się w Gdyni Open'er Festival.

Koniec „Lata festiwali” na YouTube, sukces Open'era

Transmisje na żywo z koncertów na Open'erze oglądało na YouTube łącznie ponad 1,5 miliona osób. Dzięki temu festiwal zwiększył swoją publiczność aż 11-krotnie. W należącym do Google serwisie multimedialnym obejrzeć można było 29 wydarzeń muzycznych, w tym projekt Penderecki/Greenwood  czy koncerty między innymi takich wykonawców jak: The Kills, Bloc Party, Orbital, Nosowska, Julia Marcell, Gogol Bordello i The Mars Volta.

Polski festiwal cieszył się popularnością również wśród zagranicznych użytkowników YouTube. Najwięcej osób oglądało go w Rosji, Wielkiej Brytanii, Francji, Hiszpanii, Holandii i Czechach.

Heineken Open'er Festival trwał od 4 do 7 lipca. W tym czasie w największych mediach społecznościowych - na Facebooku, Twitterze i Google+ - pojawiło się 300 tysięcy związanych z nim wpisów.

Wybrane występy z Open'era ogląda można tutaj.

W trakcie „Lata festiwali na YouTube” można było śledzić również: belgijski Tomorrowland, węgierski Sziget, hiszpańskie San Miguel Primavera Sound oraz Sónar, portugalski Rock in Rio oraz Rock in Rio Madrid, serbski EXIT, brytyjski Bestival, holenderski Lowlands, chorwacki Inmusic i amerykańskie Bonnaroo, Lollapalooza oraz Coachella.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Koniec „Lata festiwali” na YouTube, sukces Open'era

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl