SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Koniec sporu między Coca-Cola i PepsiCo

Wczoraj została zawarta ugoda między PepsiCo Inc. a Coca-Cola Co.

Jak już informowaliśmy firma produkująca Pepsi twierdziła, że Coca Cola w reklamie napoju Powerade wyraźnie daje do zrozumienia konsumentom, że Gatorade (napój produkowany przez Pepsi) jest gorszy.

Spot reklamowy, o który toczył się spór, przedstawia wyścig dwóch farmerów. Jeden z nich ma na wozie 10 snopków siana, a drugi 50. W reklamie wyścig wygrywa ten, który ma mniej snopków. Pepsi uważa, że ilość snopków na wozie to aluzja do ilości kalorii, które zawierają napoje (Powerade – 10, Gatorade - 50).

Dlatego też PepsiCo Inc. wniosło wobec Coca-Cola Co. pozew do amerykańskiego sądu. Pepsi oskarżyło w nim Coca-Colę o kłamliwą reklamę.

Jednak ostatecznie do rozprawy nie dojdzie. Wczoraj została zawarta ugoda  - Coca-Cola  zdecydowała się zmodyfikować swoją reklamę. Firma zamierza jednak w dalszym ciągu w kampanii podkreślać, że Powerade ma mniej kalorii niż Gatorade.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Koniec sporu między Coca-Cola i PepsiCo

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl