SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

KTR 2014: Grand Prix za akcję Frugo, nagrody dla DDB i Maspexu

W tegorocznym Polskim Konkursie Reklamy KTR Grand Prix przyznano kampanii „Kulturyzator Frugo” na Wykopie. Agencją roku została DDB Warszawa, reklamodawcą roku - Grupa Maspex Wadowice, a nagrodę klubu KTR otrzymała kampania „Bardzo dobre maniery” PCK.

nowa statuetka dla laureatów konkursu KTRnowa statuetka dla laureatów konkursu KTR

Akcja „Kulturyzator Frugo” była prowadzona w czerwcu ub.r. w ramach kampanii reklamującej ten napój jako „owoc kultury” (przeczytaj o niej więcej). W serwisie Wykop.pl potoczne i wulgarne słowa we wpisach internautów były zamieniane na łagodniejsze określenia typu „huncwot”, „bździągwa”, „zacietrzewiam się” czy „zaiwaniaj”. Akcję wspólnie z FoodCare’em, producentem Frugo, realizowała agencja FaceAddicted.

Ogółem w konkursie przyznano 28 złotych nagród, 42 srebrne i 64 brązowe. Najwięcej rozdano ich za prace w kategoriach Media Interaktywne i Warsztat Film/Radio. Wszystkie 756 zgłoszonych projektów - pochodzących od 242 podmiotów - oceniało 100-osobowe jury pod przewodnictwem Jeffa Benjamina, chief creative officera w JWT North America/JWT New York.

Kategoria

Nominacje

Brąz

Srebro

Złoto

Design

21

8

5

4

Druk

1

7

1

1

Film

8

7

5

1

Kampania

4

6

3

1

Media

9

5

1

5

Radio

0

 

1

 

Active Advertising

9

11

6

1

Media Interaktywne

16

14

3

4

Fotografia

21

3

3

4

Ilustracja

25

3

7

3

Warsztat Film/Radio

9

10

7

4

 SUMA

123

74

42

28


Tytuł agencji roku otrzymała DDB Warszawa, która zdobyła 13 nagród (jedną wspólnie z Platige Image), w tym trzy złota (dwa za spoty napoju Tiger, jedno za outdoorową reklamę McDonald’s). Kolejna w rankingu agencji Havas Worldwide Warsaw otrzymała 10 nagród (dwa złota), Saatchi & Saatchi Interactive Solutions zdobyło 9 nagród, a McCann Worldgroup - 6 (dwa złota).

Agencja

Punkty

DDB Warszawa

49

Havas Worldwide Warsaw

33,75

Saatchi & Saatchi Interactive Solutions

27,25

Mccann Worldgroup

23,75

Cheil Poland

20

Ogilvy & Mather Advertising

18,5

K2

17,5

Super Super

16

180heartbeats  + Jung v. Matt

15

Brain

14


Reklamodawcą roku została Grupa Maspex Wadowice (producent Tigera), a nagrodę klubu KTR otrzymała kampania „Bardzo dobre maniery” Polskiego Czerwonego Krzyża zrealizowana przez Cheil Poland, której przyznano Grand Prix w tegorocznym konkursie Innovation Award Media Trendy (zobacz jego szczegółowe wyniki).

Na kolejnych podstronach pełny wykaz prac nagrodzonych w konkursie KTR 2014

Podczas Gali KTR wręczono również nagrody w konkursie Young Creatives. Spośród 89 teamów nagrodę, wyjazd na światowe finały podczas tegorocznego festiwalu Cannes Lions, zdobyło sześć.

kategoria

firma

team

PR

Havas Worldwide Warsaw

Piotr Młynek

Maciej Sobieski

Clients

Bank BPH

Rafał Marciniak

Jan Kastory

Cyber

Ogilvy & Mather Advertising

Bartłomiej Rutkowski

Tomasz Matuszewski

Design

DDB Warszawa

Emilia Szkurłat

Tomasz Bujok

Print

Ogilvy & Marher Advertising

Kamil Kotarba

Marcin Pucyk

Film

180 heartbeats + Jung v. Matt/ K2

Kuba Sagan

Bartłomiej Walczuk

  • 1
  • 2

Dołącz do dyskusji: KTR 2014: Grand Prix za akcję Frugo, nagrody dla DDB i Maspexu

4 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
fanboy
brawo dla Maspex za Game is not over!
odpowiedź
User
ala
w czerwcu br?? mielismy juz czerwiec??
odpowiedź
User
weronkazzz
nagrody na zdjęciu jakieś zeszłoroczne... trochę wstyd.
odpowiedź