SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google RSS Twitter

„Kuba Wojewódzki” stracił widzów, ale jest liderem. 20 mln zł z reklam

14. sezon programu „Kuba Wojewódzki” - w porównaniu z emitowaną rok wcześniej 12. edycją - stracił 170 tys. widzów. W czasie emisji formatu TVN pozostała jednak liderem rynku. Wpływy z reklam wyniosły 20,4 mln zł.

Kuba Wojewódzki, fot. TVN

Kuba Wojewódzki, fot. TVN

Premierowe odcinki 14. serii „Kuby Wojewódzkiego” na antenie TVN oglądać można w okresie od 26 lutego do 4 czerwca br. we wtorki o godz. 22.30. Średnia widownia programu wyniosła 1,65 mln osób, co zapewniło stacji 18,30 proc. udziału wśród wszystkich widzów oraz 23,71 proc. w grupie komercyjnej 16-49. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl.

W analizowanym okresie zdecydowanie największą popularnością cieszył się odcinek talk-show pokazany 7 maja br., który przyciągnął przed telewizory 2,32 mln widzów. Gośćmi showmana byli wtedy Bilguun Ariunbataar oraz Agnieszka Kaczorowska.

W porównaniu z emitowaną rok temu 12. serią „Kuba Wojewódzki” stracił 170 tys. widzów. Wówczas talk-show oglądało średnio 1,82 mln osób, a udział TVN wynosił odpowiednio 20,77 proc. oraz 25,22 proc. (więcej na ten temat).

W paśmie nadawania „Kuby Wojewódzkiego” TVN była liderem rynku telewizyjnego. Drugie miejsce zajęła TVP2, emitująca wówczas „Magazyn Expressu Reporterów”, film fabularny oraz filmy dokumentalne z cyklu „Świat bez fikcji”, co przełożyło się na 12,17 proc. udziału. Trzecia była TVP1 (filmy fabularne, serial „Zemsta” oraz mecze piłki nożnej; 10,20 proc.)., a czwarty - Polsat (filmy i reality show „Ekipa na swoim”; 8,34 proc.). W grupie komercyjnej TVN także była liderem, ale drugie miejsce zajął tutaj Polsat przed TVP1.

Reklamy emitowane wokół zakończonej właśnie edycji programu Wojewódzkiego przyniosły stacji w sumie 20,4  mln zł. Rok temu wpływy z reklam były niższe i wyniosły 14,8 mln zł (dane cennikowe, bez rabatów).

Kolejny sezon talk-show trafi na antenę TVN jesienią br.


Trzy topowe odcinki „Kuby Wojewódzkiego 14”

Data

Wszyscy 4+

AMR

SHR %

07-05-2013

2322821

25,72%

16-04-2013

1923201

21,36%

09-04-2013

1901596

19,40%

 

Oglądalność talk-show na tle konkurencji

Stacja

Wszyscy 4+

16-49

AMR

SHR %

SHR %

TVN - Kuba Wojewódzki

1645450

18,30%

23,71%

TVP2

1094155

12,17%

8,50%

TVP1

917527

10,20%

9,04%

Polsat

750117

8,34%

9,19%

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: „Kuba Wojewódzki” stracił widzów, ale jest liderem. 20 mln zł z reklam

6 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
art
Reklamy reklamami, ale ten program jest żałosny.
31 15
odpowiedź
User
me
może emitować go o 2 nad ranem- wtedy zbierze pewnie ponad 90% widzów ;)
17 11
odpowiedź
User
KW
Nie jestem najlepszy, ale nie ma lepszego ode mnie na tym świecie.
11 14
odpowiedź
User
k
Showman. Celebryta po liceum.
12 12
odpowiedź
User
zuza
Ostatni odcinek sezonu, to była żałość!!! Taka fajna laska, można było tyle ciekawych pytań zadać. Kuba twój research jest do niczego. Jesteś nieprzygotowany, z Tysonem nie pogadałeś o żadnym, żadnym (!) z jego filmów. Dla mnie KW jest skończony.
11 9
odpowiedź