SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Kuchenne rewolucje” straciły 580 tys. widzów. 29,5 mln zł z reklam

Siódmy sezon „Kuchennych rewolucji” Magdy Gessler w porównaniu z emitowanym rok temu piątym sezonem stracił 580 tys. widzów. Reality-show dało stacji TVN drugie miejsce w rynku telewizyjnym. Wpływy z reklam wyniosły 29,5 mln zł.

Magda GesslerMagda Gessler

„Kuchenne rewolucje 7” na antenie TVN oglądać można było w czwartki o godz. 21.30 w okresie od 28 lutego do 6 czerwca br. Średnia widownia programu wyniosła 2,36 mln osób., co przełożyło się na 17,28 proc. udziału wśród wszystkich widzów oraz 20,75 proc. w grupie komercyjnej 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl.

W analizowanym okresie najwięcej widzów zgromadził finałowy odcinek 7. serii reality-show. Oglądało go 2,60 mln osób.

W porównaniu z emitowanym w analogicznym okresie rok wcześniej piątym sezonem „Kuchenne rewolucje” straciły 580 tys. widzów. Wówczas program Magdy Gessler oglądało bowiem 2,94 mln osób, co przełożyło się odpowiednio na 21,90 proc. oraz 26,90 proc. udziału (przeczytaj więcej).

TVN w czasie emisji premierowych odcinków „Kuchennych rewolucji” była wiceliderem w rynku telewizyjnym. Pierwsze miejsce zajęła TVP1, emitująca w tym czasie gł. „Sprawę dla reportera”, co przełożyło się na 19,22 proc. udziału. Za TVN uplasowały się: Polsat („Przyjaciółki”, „Na krawędzi”, filmy fabularne oraz „CSI: Kryminalne zagadki Nowego Jorku”; 15,42 proc.) oraz TVP2 (seriale „Dr House” i „Zabójcze umysły”; 6,70 proc.). Z kolei w grupie komercyjnej TVN była liderem, a drugie miejsce zajął Polsat przed TVP1.

Wpływy z reklam przy emisji właśnie zakończonego sezonu „Kuchennych rewolucji” wyniosły 29,5 mln zł (dane cennikowe, bez rabatów).


fot. TVN

Kolejna seria programu Magdy Gessler pojawi się na antenie TVN jesienią br.


Trzy topowe odcinki „Kuchennych rewolucji 7”

Data

Wszyscy 4+

AMR

SHR %

06-06-2013

2604277

19,39%

18-04-2013

2513301

18,39%

28-02-2013

2482217

18,09%


Oglądalność reality-show na tle konkurencji

Stacja

Wszyscy 4+

16-49

AMR

SHR %

SHR %

TVP1

2 622 586

19,22%

11,57%

TVN - Kuchenne rewolucje 7

2 357 326

17,28%

20,75%

Polsat

2 103 715

15,42%

16,69%

TVP2

913 533

6,70%

9,29%

Dołącz do dyskusji: „Kuchenne rewolucje” straciły 580 tys. widzów. 29,5 mln zł z reklam

11 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
baszka36
Początkowo oglądałam ten program,lecz z czasem słownictwo i sposób zachowania prowadzącej bardzo źle oceniłam.Przestałam oglądać.Kultury słowa i zachowania brakuje nam na każdym kroku i dla tego myślę,że telewizja powinna tego uczyć i propagować każde właściwe zachowania nawet w kuchni!!
odpowiedź
User
Wujek Jurek
Gessler stracila pol miliona, Wojewodzki kilkaset tysiecy, Fakty pokonane przez Wiadomosci... To jest na pewno ten fantastyczny najlepszy na swiecie TVN?!
odpowiedź
User
Faktycznie szokujące, że przy 7 sezonie program traci widzów.
TVN na rewolucjach zarobił fortunę, a Pani Magda stała się gwiazdą pierwszej wielkości. Gdy show straci rentowność, na pewno zniknie z anteny. Sadzę jednak, że doczekamy się jubileuszowego 10 sezonu.

Co martwi? Media wykreowały modę na taniec, jazdę na łyżwach, śpiewanie, gotowanie. Co będzie następne? Strach się bać.
odpowiedź