SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Kuchenne rewolucje” zyskały 470 tys. widzów. TVN liderem rynku

Najnowszy sezon „Kuchennych rewolucji” Magdy Gessler oglądało 2,57 mln widzów, o 470 tys. więcej niż rok wcześniej. Reality-show dał TVN pierwsze miejsce w rynku telewizyjnym. Wpływy z reklam wyniosły 25,74 mln zł.

Article

15. sezon „Kuchennych rewolucji” oglądać można było w czwartki o godz. 21.30, w okresie od 16 lutego do 18 maja br. Właśnie zakończoną serię programu TVN śledziło średnio 2,57 mln osób. Przełożyło się to na 18,72 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 25,25 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 22,91 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Najchętniej oglądany odcinek stacja pokazała 30 marca br. Śledziło go średnio 3 mln widzów.

Emitowana w analogicznym okresie ub.r. trzynasta seria „Kuchennych rewolucji” gromadziła średnio 2,07 mln osób, co dało stacji 15,14 proc. udziału w 4+ i 20,56 proc. w 16-49. Oznacza to, że program TVN zyskał 470 tys. widzów.

Właśnie zakończony sezon reality-show miał najwyższe średnie wyniki oglądalności od jesieni 2012 roku. Pokazywaną wówczas 6. serię śledziło 2,62 mln osób.

TVN w czasie emisji premierowych odcinków „Kuchennych rewolucji” był liderem w rynku telewizyjnym. Drugie miejsce zajęła TVP1, emitująca w tym czasie gł. „Sprawę dla reportera”, co przełożyło się na 16,30 proc. udziału. Dalej uplasowały się: Polsat (filmy fabularne, „Przyjaciółki” i „Zdrady”; 10,63 proc.) oraz TVP2 (pasmo filmowe; 5,13 proc.).

Również wśród widzów w grupach wiekowych 16-49 i 16-59 TVN był liderem, choć w tych ujęciach przewaga stacji nad pozostałymi stacjami była zdecydowanie większa.

Wpływy reklamowe TVN wokół emisji reality-show wyniosły 25,74 mln zł, podczas gdy nadawana rok wcześniej trzynasta seria przyniosła z reklam 23,86 mln zł (dane cennikowe netto, bez rabatów).

- „Kuchenne rewolucje” to jest swego rodzaju fenomen, ten program w piętnastym sezonie na antenie jest najlepiej oglądaną pozycją w całej ramówce TVN - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Bogdan Czaja, zastępca dyrektora programowego TVN.

Telewizja TVN już zdecydowała o kontynuacji formatu - 16. sezon „Kuchennych rewolucji” będzie można oglądać w jesiennej ramówce 2017 roku. - Odcinki na jesień są już nagrywane - informuje nas Czaja.

Udział TVN w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w kwietniu br. wyniósł 10,42 proc.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: „Kuchenne rewolucje” zyskały 470 tys. widzów. TVN liderem rynku

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Adamo023
15 sezon i rewelacyjne wyniki. Kiedy Gesslerowa dostanie w końcu Piekielny Hotel?
23 9
odpowiedź
User
Reklama pranie mózgu
Ogłupiający program dla idiotów z wielkich miast .
Baba łazi po kuchni wklada swoje kudły do zupy smacznego a później reklamuje środek na wzdęcia.

Wszyscy artyści to prostytutki w oparach lepszych fajek w oparach wódki.
9 20
odpowiedź