SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„LED Salonowy” – Samsung reklamuje telewizory LED

Pod hasłem „LED Salonowy – władca płynności” ruszyła kampania reklamowa telewizorów Samsung LED TV serii 8. Akcję przygotowały firmy Red8, Unlimited, Starcom i Euro RSCG Sensors.

Kampania telewizorów Samsung LED TV serii 8 jest oparta na grze językowej między jej hasłem „LED Salonowy – władca płynności” a lwami, które występują w spotach i na layoutach wykorzystywanych w akcji.

Działania podkreślają smukły design tych odbiorników oraz zastosowaną w nich technologię Clear Motion Rate 800 Hz.
 


W ramach kampanii uruchomiono serwis ledsalonowy.pl, w którym za pomocą specjalnej aplikacji będzie można umeblować wirtualny salon. Autorzy czterech najciekawszych aranżacji wygrają możliwość rzeczywistego umeblowania wnętrza swoich domów meblami z kolekcji Kler.


Działania reklamowe oprócz internetu (tv.wp.pl, interia.pl, onet.pl, allegro.pl, ceneo.pl, cokupic.pl) obejmują prasę, outdoor, punkty sprzedaży i BTL. Pierwsza odsłona akcji jest zaplanowana do 4 kwietnia.

Strategię kampanii przygotowała Red8 Communications Group, a za kreację internetową i konkurs na wirtualne aranżacje meblowe odpowiada agencja Red8 Digital (do niedawna Genero). Materiały BTL przygotowała agencja Unlimited, zakupem mediów zajął się dom mediowy Starcom, a za działania public relations odpowiada agencja Euro RSCG Sensors.

Dołącz do dyskusji: „LED Salonowy” – Samsung reklamuje telewizory LED

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl