SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Levis: reklama dla gejów i osób heteroseksualnych

Po raz pierwszy zaprezentowano tą samą reklamę z zakończeniem dla różnych targetów. Levi's stworzył reklamę nowego modelu jeansów - 501- dla społeczności gejowskiej i drugą dla heteroseksualnych.

Spot jeansów pokazuje młodego atrakcyjnego mężczyznę w swoim apartamencie śpiącego w swoich levisach. Magicznym sposobem podciągając spodnie, wciąga do swojego pokoju ulice, która znajduję się pod jego apartamentem. W reklamie dla heteroseksualnych, w budce która pojawia się w pokoju mężczyzny, stoi atrakcyjna kobieta. W wersji dla gejów w budce po wciągnięciu spodni pojawia się atrakcyjny blondyn, który odchodzi wspólnie z bohaterem reklamy.

Reklama dla społeczności gejowskiej ukazała dwa tygodnie temu w telewizji MTV Logo. Jest to pierwsza reklama wykonana jednocześnie dla społeczeństwa homo i heteroseksualnego, jedynie z innym końcowym aktorem.

Przedstawiciele firmy podkreślają, że było to przede wszystkim podyktowane niskim budżetem, a w ten sposób można było zrobić naprawdę dobrą reklamę wykorzystując więcej środków. Robiąc tą samą reklamę z innym zakończeniem zaoszczędziliśmy mnóstwo pieniędzy, mówią przedstawiciele firmy.

Z badań Harris Interactive wynika, że 69% gejów i lesbijek chętniej kupują produkty, od producentów którzy prowadzą politykę tolerancyjną. Te same badania pokazują, że geje są bardziej lojalni wobec firm, które uwzględniają ich w swoich reklamach.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Levis: reklama dla gejów i osób heteroseksualnych

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl