SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Lexus zastosuje 'product placement' w magazynach

Product placement, zjawisko które już dawno zadomowiło się w telewizji i w kinie wchodzi na szerszą skale do prasy drukowanej.

Lexus (luksusowa marka koncernu Toyota) najprawdopodobniej podpisze umowy w tej sprawie z kilkoma amerykańskimi, ogólnokrajowymi magazynami, głównie typu people oraz traktującymi o modzie.

Luksusowe japońskie samochody będzie można zobaczyć w fotografiach przedstawiających np. nowe kolekcje ubrań. Obecność luksusowych samochodów na zdjęciach może np. podkreślić ekskluzywność przedstawianych ubrań.

W amerykańskim magazynie BussinesWeek  ukazał się artykuł, sugerujący że przedsiębiorstwa motoryzacyjne lobbują na rzecz product placement w magazynach.

Środowiska dziennikarzy i wydawców prasy drukowanej są raczej przeciwne stosowaniu product placement. Amerykańskie Stowarzyszenie Wydawców Magazynów, największa amerykańska organizacja skupiająca wydawców magazynów jest przeciwna temu typowi reklamy w mediach drukowanych. Uważa, że może to podważyć wiarygodność prasy.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Lexus zastosuje 'product placement' w magazynach

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl