SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

LinkedIn kupuje Pulse

Największa sieć społecznościowa dla specjalistów, LinkedIn, kupiła serwis Pulse za 90 milionów dolarów.

LinkedIn kupuje Pulse

Pulse to założony w 2010 roku, popularny serwis internetowy oraz mobilne aplikacje, umożliwiające śledzenie ulubionych serwisów informacyjnych i blogów. Z platformy tej korzysta przeszło 30 milionów użytkowników, a do partnerów Pulse należą tacy wydawcy jak między innymi BBC, Reuters, CNN czy Wall Street Journal.

Zarówno strona internetowa jak i aplikacje Pulse dalej będą dostępne. Jedną z pierwszych nowych funkcji, jakie zostaną do nich dodane, będzie LinkedIn Influencer, kanał na którym pojawiać się będą wpisy od popularnych biznesmenów takich jak Richard Branson czy Jack Welch.

LinkedIn ma obecnie ponad 200 milionów użytkowników. Wcześniej serwis skupiał się głównie na umożliwianiu kontaktu pomiędzy profesjonalistami z różnych dziedzin. Od pewnego czasu coraz bardziej kieruje się jednak w kierunku własnych, unikalnych treści. Jesienią ubiegłego roku utworzył platformę dla liderów opinii, na której umieszczane są wpisy znanych przedstawicieli biznesu, mediów i polityki (czytaj więcej).

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: LinkedIn kupuje Pulse

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl