SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Liroy parodiujący doradców politycznych to akcja Instytutu Spraw Obywatelskich (wideo)

Trwająca od tygodnia kampania, w której raper Liroy jako Dick Dobrowolski parodiuje specjalistów od marketingu politycznego, została zorganizowana przez Instytut Spraw Obywatelskich w celu promowania aktywnej postawy obywatelskiej - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.

Liroy jako Dick Dobrowolski Article

Liroy jako spin doctor Dick Dobrowolski od tygodnia przekonuje polskich polityków, żeby skorzystali z jego pomocy przy kreowaniu wizerunku na potrzeby kampanii wyborczej. W trzech filmikach opublikowanych na YouTube radzi m.in., jak przemawiać, żeby manipulować odbiorcami, jak atakować oponentów politycznych, żeby zdobyć zainteresowanie mediów oraz że program wyborczy jest zupełnie nieważny. Mówi przy tym z zabawnym angielskim akcentem i wtrętami, popełniając błędy językowe.

Jednocześnie uruchomiono serwis dickdobrowolski.com oraz profile bohatera na Facebooku, Google+ i Twitterze. Dobrowolski najaktywniejszy jest na tym ostatnim portalu, polemizując z politykami i publicystami.

Jak dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl, cała kampania została zorganizowana z inicjatywy Instytutu Spraw Obywatelskich. Celem działań jest przekorne promowanie aktywnej postawy obywatelskiej: zaangażowania w życie publiczne, świadomości swoich praw i obowiązków, a także merytorycznego, a nie emocjonalnego oceniania polityków i osób sprawujących funkcje publiczne.

Na początku przyszłego tygodnia zostanie opublikowany ostatni spot, prezentujący przesłanie kampanii.

Za przygotowanie i realizację akcji odpowiada agencja Publicon.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Liroy parodiujący doradców politycznych to akcja Instytutu Spraw Obywatelskich (wideo)

15 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Marian Dróżdż
Smutna porażka.
14 30
odpowiedź
User
s3quel
Super kampania! Mocno prześmiewcza i zadziorna, a zatrudnienie to tego Liroya, który też do najświętszych nie należy, to odważny ruch i w moich oczach oznaka zdrowego dystansu, którego w polskich mediach już dawno nie uświadczysz.
47 12
odpowiedź
User
Obywatel
Przykre, słabe wyszedł taki po prostu "Polski Spin" - miało wyjść zabawnie a wyszło ... blado i wiotko!
12 41
odpowiedź
User
spin
Dobra robota. Jak dla mnie mega zabawne. Całość fajnie się zgrywa, te porady, teksty, gesty, akcencik, charakteryzacja + pomieszczenie :) Cała prawda o polityce.
28 9
odpowiedź
User
luk
moim zdaniem całkiem niezła inicjatywa, nieżle to wyszło. Szkoda tylko, że tak mało treści bo mogło by być śmieszniej, ale sam pomysł uważam za bardzo dorby.
20 10
odpowiedź