SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Lloyds Banking Group ogłosił przetarg na budżet medialny

Cztery domy mediowe walczą w przetargu na planowanie i zakup mediów dla Lloyds Banking Group.

Czołowo brytyjska grupa bankowa powstała w ubiegłym roku w wyniku połączenia banków Lloyds TSB i Halifax Bank of Scotland (HBOS).

W przetargu na warty 77 milionów funtów budżet udział biorą cztery domy mediowe: ZenithOptimedia (do tej pory obsługujący w tym zakresie Lloyds TSB), Vizeum (odpowiedzialny za budżet medialny HBOS), a także OMD i Mediaedge:cia.

Procesem przetargowym zarządza nowo stworzona firma konsultacyjna Media Sense, a ze strony grupy bankowej nadzoruje go Joe Clift, szef ds. marki i marketingu.

źródło: Brand Republic

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Lloyds Banking Group ogłosił przetarg na budżet medialny

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl