SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Ekipa youtubera Friza reklamuje lody Koral

Do sprzedaży trafiła nowa linia lodów Koral pod marką Ekipa, której ambasadorami marketingowymi są youtuberzy z kanału Ekipa. Lody będą reklamowane w telewizji, internecie i radiu.

Członkowie youtube'owej Ekipy, fot. screen z InstagramaCzłonkowie youtube'owej Ekipy, fot. screen z Instagrama

Lody Ekipa od firmy Koral to lody impulsowe (na patyku). Są dostępne w dwóch wersjach smakowych: truskawkowej i cytrynowej, w polewie o smaku gumy balonowej ze strzelającym cukrem.

- Koral od zawsze stara się być innowacyjną marką, a naszą główną grupą konsumentów są dzieci i młodzież. Stąd pomysł, aby być jeszcze bliżej ich potrzeb oraz oczekiwań. Początkowo nasza współpraca z Ekipą miała polegać na działaniach promujących lody z naszego asortymentu. Jednak podczas naszych wspólnych spotkań i rozmów szybko zrodziła się kolokwialnie mówiąc bardzo pozytywna „chemia” i postanowiliśmy rozszerzać nasz pierwotny plan i opracować niepowtarzalne lody, które stworzymy razem, aby Friz i jego ekipa już całkowicie utożsamiali się z produktem jaki sygnują, byli do niego totalnie przekonani i autentyczni w jego promocji, bo autentyczność dla obu stron była i jest kwestią kluczową - tłumaczy Piotr Gąsiorowski, dyrektor marketingu firmy Koral.

Lody Ekipa będą promowane na kanałach social mediowych członków youtube’owej Ekipy. Zaplanowano też działania reklamowe w telewizji, internecie (display) oraz radiu.

Za realizację kampanii wspólnie z działem marketingu firmy Koral i członkami Ekipy odpowiadają agencje Gethero i Veneo.

Latem ub.r. lody Koral były reklamowe w internetowym show tanecznym, który prowadzili Agnieszka Kaczorowska-Pela, tiktoker Sebastian Kowalczyk, znani z programu „You Can Dance” Majkel Kalcowski i Klaudia Antos oraz Daniel Wierzchowski.

Wcześniej markę promowali m.in. aktorzy Maciej Musiał i Daniel Olbrychski oraz piosenkarki Joanna Koroniewska, Doda i Maryla Rodowicz.

Dołącz do dyskusji: Ekipa youtubera Friza reklamuje lody Koral

17 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
surreality_show
Świetnie, wiem już jakiego producenta lodów omijać szerokim łukiem
odpowiedź
User
Karol
Mam wrażenie, że brakuje konsekwencji w komunikacji u tego klienta. Co roku coś innego, skakanie po gwiazdach, bez pomysłu.
odpowiedź
User
Komunik
Jak odpowiada za to veneo to wiadomo ze będzie jarmarcznie, nie do rymu nie do taktu i hejże ho!

Masakra, od oldschoolowych nawiązań do czasów Franciszka Józefa po jakoś nieznanych światu tiktokerow, za rok będzie komunikacja w stylu wadowickiej kremówki.
odpowiedź