SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Magazyn śledczy Anity Gargas” ogląda 630 tys. widzów w TVP1

Nowy program „Magazyn śledczy Anity Gargas” ogląda średnio 627 tys. widzów. TVP1 w czasie emisji audycji przegrywa walkę o widza ze wszystkimi swoimi głównymi konkurentami w rynku telewizyjnym.

Anita Gargas, fot. tvp Article

„Magazyn śledczy Anity Gargas” na antenie TVP1 pokazywany jest w środy o godz. 21.50, począwszy od 21 września br. Średnia widownia trzech dotąd pokazanych odcinków misyjnej audycji (do 5 października) wyniosła 627 tys. osób, co przełożyło się na 4,79 proc. udziału w rynku wśród wszystkich widzów, 2,32 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 3,28 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Największą widownię zgromadził pierwszy odcinek, który oglądało 759 tys. widzów.

Trzy topowe odcinki audycji

Data

Wszyscy 4+

AMR

SHR %

21-09-2016

759 105

5,93%

28-09-2016

509 459

3,97%

05-10-2016

612 165

4,48%

Średnio:

627 461

4,79%

TVP1 w paśmie nadawania „Magazynu śledczego Anity Gargas” przegrywa walkę o widza ze wszystkimi swoimi konkurentami w rynku telewizyjnym. Liderem wśród tzw. „wielkiej czwórki” jest TVP2 z udziałem na poziomie 17,94 proc., nadająca w tym czasie „Na sygnale”. Drugi jest TVN (12,01 proc.; „Azja Express”), a trzeci - Polsat (7,65 proc.; „Top Chef. Gwiazdy od kuchni” i „Rinke za kratami”).

Taka sama jest kolejność stacji wśród widzów w grupie wiekowej 16-59. Z kolei w grupie komercyjnej 16-49 liderem jest TVN, a dalej plasują się: Dwójka, Polsat i Jedynka.

Widownia produkcji na tle konkurencji

Stacja

Wszyscy 4+

16-49

16-59

AMR

SHR %

AMR

SHR %

AMR

SHR %

TVP2

2 350 090

17,94%

820 539

14,70%

1 346 704

16,40%

TVN

1 573 285

12,01%

1 034 182

18,53%

1 237 106

15,07%

Polsat

1 001 651

7,65%

542 507

9,72%

701 028

8,54%

TVP1 - Magazyn śledczy Anity Gargas

627 461

4,79%

129 729

2,32%

269 105

3,28%

W „Magazynie śledczym Anity Gargas” emitowane są reportaże o charakterze śledczym, opatrzone komentarzem autorki.

Udział Jedynki w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów we wrześniu br. wyniósł 10,25 proc.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: „Magazyn śledczy Anity Gargas” ogląda 630 tys. widzów w TVP1

30 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
xm
I znów ten zakłamany i tendencyjny Nielsen. Każdy prawdziwy Polak wie, że program Gargas gromadzi setki milionów widzów przed telewizorami. O tej porze cała Polska staje i śledzi ten wspaniały program.
78 57
odpowiedź
User
abc
2% w grupie komercyjnej… I co można powiedzieć o takim wyniku? Chyba tylko zapłakać nad TVP1 ...
62 43
odpowiedź
User
XYZ
Nawet "ciemny lud" nie kupuje już tej propagandy, którą chce go karmić Kursi i spółka w postaci prawicowych "tuzów dziennikarstwa"
(fajny oksymoron - prawicowy dziennikarz :)
62 52
odpowiedź
User
politykier
Czy magazyn śledczy pani Gargas wyśledzi też jakiś przekręt/układ korupcyjny/nepotyzm itp. w PiS czy swój swego nie tknie i wszystkie programy będą poświęcone opozycji?
68 30
odpowiedź
User
Bartek
tej nawiedzonej kobiety nie idzie słuchać ani oglądać ,tak więc wynik wcale nie dziwi ,ja od dawna nie oglądam ani tvp 1 ani tvp 2 bo tam zupełnie nic ciekawego nie ma ,same badziewne nudne jak flaki z olejem gnioty czy programy
kolejny sukces Kurskiego hi hi ,on wszystko położy w tej tvp ,same badziewia każe emitować ,jak to dobrze że jest tyle innych ciekawych kanałów a ja trzymam się z dala od Tvp 1 i Tvp 2
56 30
odpowiedź