SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Magdalena Jabłońska w kierownictwie biura reklamy TVN Media

Do zespołu biura reklamy TVN Media dołączyła Magdalena Jabłońska. Objęła nowo utworzone stanowisko vice president digital ad sales director.

Magdalena Jabłońska, fot. TVNArticle

Do jej głównych zadań będzie należała rozbudowa i konsolidacja struktur digital w biurze reklamy oraz wprowadzenie nowych rozwiązań w obszarach produktów reklamowych digital, rozwiązań i narzędzi adtech, a także wykorzystania danych i analityki rynku.

Magdalena Jabłońska od ponad 25 lat związana jest z branżą mediów cyfrowych. Od września ub.r. pracowała w międzynarodowej firmą IQVIA Poland, gdzie jako dyrektorką marketingu odpowiadała za dział marketingu i rozwoju produktu digital. Wcześniej była szefową spółki e-commerce OEX24 z Grupy Oex oraz dyrektorką biura reklamy Allegro. W przeszłości pełniła też m.in. funkcje szefowej zespołu sprzedaży specjalnej w Onecie oraz członkini zarządu biura reklamy Media Impact Polska.

Jest absolwentką Wyższej Szkoły Handlu i Prawa im. Ryszarda Łazarskiego w Warszawie oraz Wydziału Ekonomii Uniwersytetu Szczecińskiego.

TVN Media sprzedaje reklamy dla Warner Bros. Discovery

Zespół ad sales TVN Media pod kierownictwem Piotra Tyborowicza jest odpowiedzialny za przychody z reklamy, sponsoringu oraz innych rozwiązań reklamowych telewizji i segmentu digital całego połączonego portfolio Warner Bros. Discovery w Polsce.

Pod koniec lipca Grupa TVN Warner Bros. Discovery ogłosiła zmiany w strukturze pionu programowego po odejściu z firmy Edwarda Miszczaka. Bogdan Czaja objął funkcję group vice president programming & operation, Jarosław Potasz został group vice presidentem studios & productions. Lidla Kazen będzie z kolei piastować nowo powstałą funkcję dyrektorki kanału TVN.