Majowa kampania outdoor'owa Primy Finezji
W maju rozpoczęła się kampania outdoor'owa kawy mielonej Primy Finezji pod hasłem "Na ..."
Do 31 maja 2005 r. potrwa kampania outdoor'owa kawy mielonej Primy Finezji. Kampania ma charakter regionalny i obejmuje siedem regionów. Billboardy pojawiły się w największych miastach: Krakowie, Łodzi, Poznaniu, Warszawie i Wrocławiu, a także na terenie Śląska i Trójmiasta.
Poszczególne hasła kampanii "Na ..." to: "Na zawsze", "Na słoneczne dni" i "Na niepogodę", komunikujące, że mielona Prima Finezja jest kawą na każdą okazję. W kampanii Primy zostały użyte nośniki typu: freeboard i citylight.
Kontynuacją kampanii outdoor'owej "Na ..." będzie kampania prasowa o charakterze ogólnopolskim, planowana od połowy czerwca do końca sierpnia.
Za kreacje odpowiedzialna jest Grey Worldwide Warszawa, za realizację kampanii outdoor'owej MediaCom Warszawa.
Dołącz do dyskusji: Majowa kampania outdoor'owa Primy Finezji