SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Majowa kampania outdoor'owa Primy Finezji

W maju rozpoczęła się kampania outdoor'owa kawy mielonej Primy Finezji pod hasłem "Na ..."

Do 31 maja 2005 r. potrwa kampania outdoor'owa kawy mielonej Primy Finezji. Kampania  ma charakter regionalny i obejmuje siedem regionów. Billboardy pojawiły się w największych miastach: Krakowie, Łodzi, Poznaniu, Warszawie i Wrocławiu, a także na terenie Śląska i Trójmiasta.

Poszczególne hasła kampanii "Na ..." to: "Na zawsze", "Na słoneczne dni" i "Na niepogodę", komunikujące, że mielona Prima Finezja jest kawą na każdą okazję. W kampanii Primy zostały użyte nośniki typu: freeboard i citylight.

Kontynuacją kampanii outdoor'owej "Na ..." będzie kampania prasowa o charakterze ogólnopolskim, planowana od połowy czerwca do końca sierpnia.
 
Za kreacje odpowiedzialna jest Grey Worldwide Warszawa, za realizację kampanii outdoor'owej MediaCom Warszawa.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Majowa kampania outdoor'owa Primy Finezji

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl