SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Małgorzata Rozenek będzie reklamować Sidolux

Małgorzata Rozenek, gwiazda programów TVN „Perfekcyjna pani domu” i „Bitwa o dom”, będzie twarzą kampanii reklamowej środków czyszczących Sidolux (produkowanych przez firmę Lakma) - ustalił nieoficjalnie portal Wirtualnemedia.pl.

Małgorzata Rozenek, fot. TVN Article

Kampania Sidoluxu z udziałem Małgorzaty Rozenek ma rozpocząć się w ciągu najbliższych kilku tygodni i będzie prowadzona m.in. w telewizji. Nie udało nam się dowiedzieć, który konkretnie produkt tej marki (obejmującej środki do mycia i ochrony podłóg oraz czyszczenia i pielęgnacji mebli) będzie promować celebrytka.

Firma Lakma nie potwierdza, ale też nie dementuje doniesień o udziale Rozenek w kampanii Sidoluxu. - Nie udzielamy żadnych informacji na ten temat - usłyszeliśmy w dziale marketingu przedsiębiorstwa.

Lakma w tym tygodniu ma zakończyć przetarg na obsługę mediową, w którym biorą udział trzy domy mediowe. Wybrana firma oprócz planowania i zakupu mediów będzie też odpowiadać za koordynację kreacji i produkcji reklam.

Małgorzata Rozenek do tej pory nie wystąpiła w żadnej dużej kampanii reklamowej. W ub.r. najczęściej spośród polskich celebrytek pojawiała się za to na okładkach pism kobiecych, wyprzedzając m.in. Małgorzatę Sochę i Małgorzatę Kożuchowską (więcej na ten temat). Nie znalazła się natomiast na ubiegłorocznej liście 100 najcenniejszych reklamowo polskich gwiazd według magazynu „Forbes” (zobacz ten ranking).

Na początku br. w reklamie tabletek do zmywarek Ludwik wystąpiła inna gwiazda TVN, Magda Gessler (przeczytaj więcej i zobacz spot).

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Małgorzata Rozenek będzie reklamować Sidolux

6 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Lampa
Do komisji etyki natychmiast... A nie, tego żąda się tylko od TVP, wszyscy inni mogą dawać d... z błogosławieństwem opinii publicznej.
16 9
odpowiedź
User
Scoop
To jest naprawdę łamiąc wiadomość. Aż się wzruszyłem, inaczej spojrzę na dzisiejszy dzień.
19 8
odpowiedź
User
Kasia
Celebrutka? No proszę ! ona? Ale płyn do podług teraz będzie zostawał smugi i brudy. A fe co za syf.
9 9
odpowiedź
User
gosposia
Aby podreperować budżet - bez wymagania abonamentu - telewizja mogłaby zainwestować w produkcję chusteczek (by widzowie mieli czym ocierać oczy); szmatek (by w szale radości np. po obejrzeniu Wiadomości - od razu wypolerować pół domu) i zwykłych szmat do podłogi (by dobre gospodynie dla zdrowia miały czym wypolerować parkiet). I TE PRODUKTY pani M.R. również wspaniale może reklamować.
8 8
odpowiedź
User
Kawka
Sidolux ma też odrdzewiacz :)
12 8
odpowiedź