SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

'Mamo, to ja' liderem

Miesięcznik "Mamo, to ja" był w kwietniu 2008 r. najchętniejkupowanym pismem dla rodziców. Który tytuł zyskał najwięcej?

Liderem segmentu pism dla rodziców jest miesięcznik "Mamo, toja" (Edipresse Polska), który osiągnął w kwietniu 2008 średniąsprzedaż ogółem na poziomie 119 485 egz. (wzrost o 6,5 proc. wstosunku do kwietnia 2007 r.) - wynika z danych Związku KontroliDystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Na drugim miejscu uplasowało się "Dziecko" (Wydawnictwo Agora) zwynikiem 87 819 egz.(wzrost o 7,1 proc.), a na trzecim "Rodzice"(G+J Polska) ze średnią 77 369 egz. (wzrost o 5,2 proc.).

kwiecień

20082007
ZKDPSprzedaż ogólem
Mamo, to ja119485112117
Dziecko8781981945
Rodzice7736973518
Mam Dziecko6909869267
Twoje dziecko5762970958
M jak mama4543852207


Porównując dane "miesiąc do miesiąca" największy wzrost sprzedażyodnotował miesięcznik "Dziecko".

2008

kwiecieńmarzec
ZKDPSprzedaż ogólem
Mamo, to ja119485121556
Dziecko8781969379
Rodzice7736962160
Mam Dziecko6909890689
Twoje dziecko5762958321
M jak mama4543858191

Dołącz do dyskusji: "Mamo, to ja" liderem

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl