SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Marcin Gudowicz nowym dyrektorem Biura Reklamy TVP

Marcin Gudowicz, dotychczas szef biura reklamy Wydawnictwa Bauer, zostanie nowym dyrektorem Biura Reklamy Telewizji Polskiej - poinformowała wczoraj TVP.

O tym, że Marcin Gudowicz ma zostać szefem Biura Reklamy TVP pisaliśmy już półtora tygodnia temu (przeczytaj więcej). Zastąpi on w tej funkcji Zbigniewa Badziaka, którego umowa wygasa z końcem grudnia br.

Jak informuje Wirtualnemedia.pl Joanna Stempień Rogalińska, rzecznik prasowa TVP, termin, kiedy Gudowicz obejmie stanowisko w TVP, nie został jeszcze określony. Zależy to bowiem jego uzgodnień z Bauerem. Spółka ta na razie nie podaje informacji, do kiedy Gudowicz będzie w niej pracować.

Marcin Gudowicz ma 35 lat. W Wydawnictwie Bauer pracuje od czterech lat.  Zaczynał od stanowiska dyrektora Działu Kluczowych Klientów, obecnie jest dyrektorem całego Biura Reklamy tej spółki. Od października 2010 roku dodatkowo pełni również funkcję dyrektora ds. negocjacji korporacyjnych Grupy Bauer. Wcześniej Gudowicz pracował m.in. w Ringier Axel Springer na stanowisku key account manager oraz project leader przy wprowadzaniu magazynu “Forbes”, a także w firmie Media Express (wydawca “Super Expressu”) jako dyrektor sprzedaży agencyjnej.

Nowy Dyrektor Biura Reklamy TVP ukończył Wyższą Szkołę Businessu i Administracji w Warszawie. Jest doktorantem Szkoły Głównej Handlowej na kierunku Ekonomia.

Zbigniew Badziak rozstaje się z TVP po 18 latach pracy. Szefem Biura Reklamy i Handlu spółki był od 2004 roku (więcej na ten temat). Zamierza zająć się działalnością związana z produkcją filmową.

Dołącz do dyskusji: Marcin Gudowicz nowym dyrektorem Biura Reklamy TVP

11 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
H. Bauer
Jednym dyrektorem reklamy w wydawnictwie Bauer jest jego Prezes.
W TVP biurem reklamy sterują politycy.
odpowiedź
User
rex madler
to chyba po znajomości bo facet ma tylko dyplom a na reklamie sie nie zna.
był konkurs ????
rex
odpowiedź
User
Mike
a teraz nie ma kto w TVP negocjowac budzetu reklamowego na 2010.
chodzi o to, żeby rozwalić TVP i sie na niej tanio sprywatyzować?!
odpowiedź