SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Marcin Kowalczyk za Piotra Łyska prezesem agencji ComPress

Marcin Kowalczyk objął stanowisko prezesa agencji public relations ComPress. Zastąpił na nim Piotra Łyska, który od niedawna jest prezesem spółki e-Kiosk (większościowym udziałowcem obu firm jest Gremi Media).

Marcin Kowalczyk Article

- ComPress jest jedną z najbardziej doświadczonych agencji doradztwa komunikacyjnego. Jej aktywność obejmuje zarówno konsulting strategiczny, jak i realizację konkretnych projektów opartych o komunikację z mediami, działania digitalowe oraz produkcję kontentu. Także, a może przede wszystkim, kontentu cyfrowego. Dziś, gdy platformy internetowe, a w szczególności społecznościowe, stały się powszechnymi narzędziami komunikacji, ten kierunek rozwoju spółki wydaje się najbardziej właściwym - zapowiada Marcin Kowalczyk.

Marcin Kowalczyk jest związany z Gremi Media od 10 lat. Poprzednio przez cztery lata był prezesem spółki e-Kiosk, gdzie na tym stanowisku w połowie czerwca br. zastąpił go Piotr Łysek. Natomiast Kowalczyk objął w Gremi Media funkcję dyrektora generalnego ds. komercyjnych.

Poprzednio w Gremi Media jako group head of digital przez trzy lata odpowiadał za cyfrową transformację grupy, cyfrowe przychody i sprzedaż treści

Wiceprezesem agencji ComPress pozostaje Agata Wiśniewska-Zaleska, która objęła tę funkcję we wrześniu ub.r.

W pierwszym kwartale br. ComPress zanotowała spadek przychodów ze sprzedaży o 40 proc. do 370,3 tys. zł oraz 72,5 tys. zł straty netto.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Marcin Kowalczyk za Piotra Łyska prezesem agencji ComPress

4 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Pytia
Czy dobrze rozumiem, że szef ds komercyjnych w tytułach Gremi (czyli szef handlowców) jest jednocześnie szefem agencji PR należącej do tych samych mediów? Jak to oceniać? #etyka #efektsynergii
25 9
odpowiedź
User
Konsultant
ponad rok temu po współpracy z aktualną Panią wiceprezes odeszli wszyscy pracownicy z doświadczeniem i wiedzą o compress. Aktualna strona www to sami klienci sprzed lat - żadnego nowego! Nie ma tam już nikogo kto wie cokolwiek o doświadczeniach i historii firmy - a z firmą rynek już się nie liczy. Wypadła ze wszystkich rankingów agencji. Przez lata była w 10tce najlepszych. Szkoda.
14 8
odpowiedź
User
Klient
Agencja znając się i w trosce o nowoczesne technologie na swoim fb ma wpis z maja 2016 i stary adres (???) Pełen profesjonalizm!
14 8
odpowiedź
User
Pytek
Ilu jest aktualnie konsultantów w firmie? FB donosi, że 30-tu! Tylu nawet dwa lata temu już nie było... agencja powinna kreować swój wizerunek na prawdziwych informacjach i aktualnych (chyba?). Z tego co firma podaje oficjalnie zatrudnia 1 osobę. Compress znany był przez lata z umów o dzieło - ale może to się zmieniło akurat na lepsze.
13 8
odpowiedź