SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Marek Kondrat opowiada bajki w kampanii ING (wideo)

Ruszyła kampania reklamowa konta internetowego w ING Banku Śląskim. W akcji Marek Kondrat opowiada bajki pokazujące, że za darmo mamy tylko to, co robimy sami.

Marek Kondrat opowiada bajki w kampanii ING (wideo)

W spotach wykorzystywanych w startującej właśnie kampanii reklamowej ING Banku Śląskiego aktor Marek Kondrat opowiada bajki dla dorosłych – jedną z nich wystylizowany na Araba. Morałem każdej z historii jest wniosek, że za darmo mamy tylko to, co robimy sami. Taki przekaz ma podkreślać, że posiadacze konta internetowego w ING Banku Śląskim nie płacą za jego prowadzenie, za przelewy przez internet, a teraz także za wypłaty ze wszystkich bankomatów w kraju.

Akcja obejmuje telewizję (TVP 1, TVP 2, Polsat, TVN, stacje niszowe), prasę („Polityka”, „Wprost”, „Przekrój”, „Newsweek”, „Viva”, „Twój Styl”, „Zwierciadło”, „Elle”, „Auto Moto”, „Playboy”, „Focus”, „National Geographic”), internet (Onet, WP, serwisy społecznościowe, m.in. Nasza –klasa), kina (sieci Cinema City, Kinoplex i Helios, kina niezależne) oraz outdoor (citylighty w 8 największych miastach).

Kreację kampanii – zaplanowanej do 13 czerwca – przygotowały agencje Brain i 180heartbeats (internet), a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy PanMediaWestern.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Marek Kondrat opowiada bajki w kampanii ING (wideo)

4 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
huberturbański
żenująca reklama
8 8
odpowiedź
User
drugstore
czy opowiadanie bajek jest najlepszym sposobem na budowanie wiarygodności banku?
8 8
odpowiedź
User
s3
czy historia z celną piontą i prawdziwym morałem, czytana przez powszechnie znaną i szanowaną osobę nie jest bardziej wiarygodne niż 99,9% bullshitu w reklamach?
8 8
odpowiedź
User
Bobek
Podobno dobry aktor. Podobno z dorobkiem. Dziś okazuje się naprawdę kim jest. Zwykła prostytutka reklamowa. Te jego rzekome zasługi filmowe to wyłącznie praca reżyserska i scenograficzna. On sam jest dobry wyłącznie w czytaniu bajek reklamowych. Nie mogę zrozumieć jak można tak się zeszmacić. Ile kosztuje sprzedaż własnego "ja" ? Gratuluję, Krzysztof.
8 8
odpowiedź