SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Marketerzy mogą dotrzeć do młodych mężczyzn przez komórkę

W swoim najnowszym raporcie firma badawcza M:Metrics sugerujemarketerom, że powinni wykorzystywać telefony komórkowe jako sposóbdotarcia do młodych mężczyzn.

Marketerzy mogą dotrzeć do młodych mężczyzn przez komórkę

Zdaniem firmy, mężczyźni w wieku od 18 do 34 lat są szczególnieatrakcyjnym celem dla mobilnych reklamodawców, jako że w lutymbieżącego roku z mobilnych mediów korzystało 36 procent badanych ztej grupy w Europie Zachodniej oraz 48 procent w USA - informujeserwis MediaPost Publications.

Co więcej mężczyźni w tym wieku są bardziej chłonni na reklamy wpostaci wiadomości SMS. 9 procent z nich odpowiada na tego typureklamy, w porównaniu do 4 procent w przypadku wszystkich mobilnychużytkowników.

Z badania M:Metrics wynika również, że odbiorców mobilnychmediów jest proporcjonalnie więcej w USA niż w Europie Zachodniej.Za oceanem korzysta z nich 27,3 procenta użytkowników, tymczasem nanaszym kontynencie najwyższy wskaźnik zanotowano w WielkiejBrytanii (26,8 procenta), a następnie w Hiszpanii i Włoszech (po23,5 procenta) oraz w Niemczech i we Francji (po 18 procent).

Z kolei z danych eMarketera wynika, że w 2012 roku wydatki namobilną reklamę wyniosą w USA 6,5, a w Europie 5,5 miliardadolarów.

źródło: MediaPost Publications

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Marketerzy mogą dotrzeć do młodych mężczyzn przez komórkę

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl