SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

“MasterChef” na czele programów kulinarnych

Nadawany w TVN “MasterChef” był najchętniej oglądanym wieczornym programem kulinarnym w pierwszym miesiącu jesiennych ramówek. Drugie miejsce zajęły „Kuchenne rewolucje”, a liderem pod względem udziałów był program „Ugotowani”.

jury „MasterChef”, fot. TVN

jury „MasterChef”, fot. TVN

Z przygotowanych dla Wirtualnemedia.pl danych Nielsen Audience Measurement za okres od 1 września do 2 października br. wynika, że średnia oglądalność programu „MasterChef” wyniosła w tym okresie 2,67 mln widzów, co dało TVN 16,87 proc. udziału w grupie 4+. Dane te dotyczą pięciu odcinków reality-show, który emitowany jest w niedziele o 20.00.

Na drugiej pozycji znalazł się program Magdy Gessler „Kuchenne rewolucje” z widownią pierwszych czterech odcinków na poziomie 2,34 mln widzów i udziałem wynoszącym 18,17 proc. Format ten jest nadawany w TVN czwartki o 21.30.

Na podium znalazł się też kolejny program z anteny TVN - „Ugotowani”, którego pierwsze cztery wydania zgromadziły średnio 2,32 mln widzów, a jego udział wyniósł 19,13 proc. Był to najwyższy udział wśród wszystkich pozycji z tej kategorii.

Kolejne miejsca zajęły: emitowany w Polsacie reality-show „Top Chef” z widownią 1,73 mln widzów i udziałem na poziomie 11,68 proc. oraz nadawany w TVP1 format „Sąsiad na widelcu” (940 tys. widzów, 9,43 proc. udziału). Pierwszy z tych programów oglądać można w środy o 20.35, a drugi w soboty o 18.25. Obu nadano dotąd po cztery odcinki.

Grupa

 

Wszyscy4+

Stacja

AMR

SHR %

MASTERCHEF /REALITY SHOW POL./

TVN

2 670 554

16,87%

KUCHENNE REWOLUCJE /REALITY SHOW POL./

TVN

2 342 904

18,17%

UGOTOWANI /REALITY SHOW POL./

TVN

2 318 423

19,13%

TOP CHEF /REALITY SHOW POL./

Polsat

1 728 846

11,68%

SASIAD NA WIDELCU /REALITY SHOW POL./

TVP1

941 098

9,43%


W grupie komercyjnej kolejność programów kulinarnych była taka sama. Będący liderem  „MasterChef” gromadził tutaj średnio 1,45 mln widzów, a jego udział wynosił 22,11 proc.

Oglądalność zajmujących drugie miejsce „Kuchennych rewolucji” wyniosła 1,27 mln osób przy udziale na poziomie 22,11 proc., zaś „Ugotowani” mieli 1,23 mln widzów. Udział tego reality-show wyniósł aż 26,17 proc., co było najlepszym wynikiem w zestawieniu.

„Top Chef” w grupie komercyjnej gromadził milion widzów i miał 15,80 proc. udziału, a zajmujący ostatnie miejsce „Sąsiad na widelcu” śledziło jedynie 250 tys. widzów przy udziale na poziomie 6,95 proc.

Grupa

 

16-49

Stacja

AMR

SHR %

MASTERCHEF /REALITY SHOW POL./

TVN

1 450 553

22,38%

KUCHENNE REWOLUCJE /REALITY SHOW POL./

TVN

1 270 881

22,11%

UGOTOWANI /REALITY SHOW POL./

TVN

1 231 248

26,17%

TOP CHEF /REALITY SHOW POL./

Polsat

996 246

15,80%

SASIAD NA WIDELCU /REALITY SHOW POL./

TVP1

253 193

6,95%

 

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: “MasterChef” na czele programów kulinarnych

12 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
ala
..I jak zwykle TVN GÓRĄ..BRAWO...a Polsat.?...tak się wychodzi jak się wszystko kopiuje od TVN. Polsat leży.!!!
44 25
odpowiedź
User
Kamil
Tak najbardziej z tego całego zestawienia najbardziej mi żal Jedynki. Dno dna dnem pogania. Nie mamy już telewizji publicznej Proszę Państwa...
25 9
odpowiedź
User
elo!
Rzecz w tym Alu, z Polsat nie potrafi wiernie niczego skopiować. Co najwyżej spartaczyć.
33 17
odpowiedź
User
kurka wodna
Takiego poziomu chamstwa i prostactwa, jakim "pochwalić się" może jury programu "Top Chef" dawno nie oglądałam. Po jednym odcinku ma się dość oglądania tresury i pomiatania ludźmi. Obrzydliwość.
27 21
odpowiedź
User
bobo
Prawda jest taka, że TVN ryzykuje wprowadzając sprawdzone na świecie formaty - a tym samym dyktuje warunki będąc "pionierem". Polsat mimo tych samych możliwości (a nawet większych - finansowych i technicznych) przygląda się konkurencji - jak coś wypali to zrobimy. Sami boją się zaryzykować, dlatego taką słabizną wieje
29 11
odpowiedź