SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google RSS Twitter

“Maxim” ponownie w Polsce, Doda i Kominek felietonistami

Dzisiaj na polskim rynku pojawił się pierwszy numer kierowanego do panów magazynu “Maxim”, który wydaje Ginza Media Group. Z tytułem, który powrócił do Polski, współpracują m.in. Doda, bloger Kominek oraz Marcin Prokop.

“Maxim” ponownie w Polsce, Doda i Kominek felietonistami

Na okładce pierwszego wydania miesięcznika znalazła się Magda Mielcarz, która została pierwszym aniołkiem “Maxima”. W numerze znaleźć można m.in. wywiad Marcina Prokopa z Wojciechem Szczęsnym i sesję zdjęciową brytyjskiej modelki i aktorki Rosie Huntington-Whiteley.

Felietony dla “Maxima” piszą Doda, Andrzej Grabowski oraz blogerzy Kominek i Macaroni Tomato. Poza tym w tytule są teksty dotyczące m.in. wojska, psychologii, sportu, mody, urody, kultury czy gadżetów. Redaktorem naczelnym pisma jest Robert Pieńkowski, w przeszłości wicenaczelny  "Elle Decoration" i "Sukcesu", a także szef działu kulturalnego "Pani".

“Maxim” zadebiutował na rynku na cenie 8 zł, objętości wynoszącej 148 stron i nakładzie wynoszącym 126 tys. nakładu. Wydawca nie ujawnia oczekiwań co do sprzedaży tytułu. Magazyn wydawany jest na licencji spółki Alpha Media Group.

>>> Eksperci: „Maxim” ma szansę

Wprowadzenie miesięcznika na rynek wsparte jest dużą kampania promocyjną w telewizji (stacje ogólnopolskie i tematyczne), radiu (Radio ZET i Antyradio), prasie, internecie, a także w punktach sprzedaży prasy. Za jej kreację odpowiada agencja Pompidou, a media zaplanował dom mediowy MPG.

“Maxim” to najpopularniejszy magazyn w USA. Co miesiąc kupuje go ponad 2,5 miliona osób. Tytuł wydawany jest w sumie w 27 krajach, poza Stanami m.in. w Niemczech, Brazylli, Grecji, Włoszech, Rosji i na Ukrainie.

Miesięcznik “Maxim” jest trzecim magazynem kierowanym do mężczyzn w portfolio Ginza Media Group obok poświęconego gadżetom “Stuffa” oraz dotyczącego piłki nożnej pisma “FourFourTwo”.

>>> „Men’s Health” liderem, „Playboy” poniżej 50 tys. egz.

Ginza nie jest pierwszym wydawcą „Maxima” w Polsce. Po raz pierwszy wydawała go bowiem w latach 2001 - 2003 spółka Hachette Filipacchi Polska (obecnie po zmianach właścicielskich działa pod nazwą Burda Media Polska). W połowie 2003 roku zamknęła jednak tytuł. Powodem były niezadowalające wyniki sprzedaży pisma. Według danych wydawcy, w pierwszych pięciu miesiącach 2003 roku, sprzedaż “Maxima” wynosiła 43 tys. egz.

  • Więcej informacji:
  • Maxim
Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: “Maxim” ponownie w Polsce, Doda i Kominek felietonistami

27 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Lilianna
8 zł wyrzucone w błoto, bo wydawca chciał Dodę. Skutecznie obrzydza magazyn.
8 8
odpowiedź
User
Karol
Doda, żenada, to pismo dla 13-o latków? kogo interesuje felieton, jedna z najtrudniejszych form dziennikarskich w wykonaniu Dody?
8 8
odpowiedź
User
Kane
Miałem wtedy 20 lat co prawda, ale poprzednia edycja Maxima bardzo mi odpowiadała. Ktoś czytał nową?
8 8
odpowiedź
User
SZPROT
obawiam sie ze poprzez obecnosc dody maxim stanie sie lektura 13-latkow, ja raczej sobie daruje
8 8
odpowiedź
User
Tony
Juz dzisiaj pójdę sprawdzić czy mogę go kupić w emp..u. Nie narzekajcie na Dodę, w końcu pisze tylko felietony więc góra na stronę czyli zostaje jeszcze 147 wolnych od jej pierdół. Pana Andrzeja Grabowskiego za to na pewno warto poczytać. Mam tylko nadzieję że mimo zmiany nadawcy trzyma poziom Maxima który był wydawany wcześniej.
8 8
odpowiedź