SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Men’s Health” najchętniej kupowanym pismem męskim w I półroczu br., „Logo” z największym spadkiem

W I półroczu 2013 pozycję lidera wśród pism męskich zajął „Men’s Health”. Wszystkie pisma zanotowały spadki średniej sprzedaży ogółem, a najwięcej stracił magazyn „Logo”.

„Men’s Health” najchętniej kupowanym pismem męskim w I półroczu br., „Logo” z największym spadkiem

Z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl wynika, że średnia sprzedaż ogółem miesięcznika „Men’s Health” (Motor-Presse Polska) w I półroczu 2013 roku wyniosła 57 210 egz. i względem i półrocza 2012 roku była niższa o 4,14 proc.

Drugie miejsce zajął „Playboy” (Marquard Media Polska), który w analizowanym okresie zanotował spadek wynoszący 4,75 proc., co w efekcie dało mu wynik sprzedażowy na poziomie 45 450 egz.

Ostatnia pozycja podium należała do „CKM” (Marquard Media Polska), którego średnia sprzedaż ogółem zmniejszyła się o 12,80 proc. do 38 605 egz.

Natomiast wynik ostatniego w rankingu miesięcznika „Logo” (Agora) zmalał najbardziej w zestawieniu, bowiem o 23,80 proc. i ostatecznie wyniósł 30 244 egz.

Z kolei wśród pism biznesowych pierwsze miejsce zajął „Forbes” (Ringier Axel Springer Polska), którego średnia sprzedaż ogółem w I półroczu 2013 roku wyniosła 28 527 egz., po spadku o 10,44 proc.

Natomiast wynik biznesowo-lifestylowego miesięcznika „Sukces” (Gremi Media, d. Presspublica) wzrósł o 26,21 proc. do poziomu 14 295 egz.

Wirtualnemedia.pl

I półrocze

ZKDP

2013

2012

Tytuł

Sprzedaż ogółem

Men's Health Edycja Polska

57 210

59 681

Playboy

45 450

47 717

CKM - Czasopismo Każdego Mężczyzny

38 605

44 271

Logo

30 244

39 689

Wirtualnemedia.pl

Forbes. Profit

28 527

31 854

Sukces

14 295

11 326


W czerwcu 2013 roku także liderem był „Men’s Health”, którego średnia sprzedaż ogółem w porównaniu do czerwca 2012 roku zmniejszyła się o 1,99 proc. do 54 952 egz. Drugie miejsce zajął „Playboy” (43 122 egz.; wzrost o 5,45 proc. - największy w zestawieniu). Z kolei najwięcej stracił magazyn „Logo” - było to 32,67 proc.

Wirtualnemedia.pl

czerwiec

ZKDP

2013

2012

Tytuł

Sprzedaż ogółem

Men's Health Edycja Polska

54 952

56 069

Playboy

43 122

40 893

CKM - Czasopismo Każdego Mężczyzny

35 760

34 353

Logo

27 077

40 215

Wirtualnemedia.pl

Forbes. Profit

23 624

27 866

Sukces

13 919

9 709

 

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: „Men’s Health” najchętniej kupowanym pismem męskim w I półroczu br., „Logo” z największym spadkiem

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Tomasz
I znowu produkt (a raczej "produkcik") Agory najbardziej dołuje.
Ciekawe czy wzorem GW władza wesprze "Logo" reklamami ?
13 11
odpowiedź
User
Były dziennikarz
Obciąć już i tak głodowe honoraria dziennikarzom więc ludzie nie beda kupowac nawet do zawijania kiełbasy i od razu spdanie więcej. A naczelny Logo niech idzie do wymiany ze swoją koleżanką Wrońską, która szefuje Kuchni, bo żona Wrońskiego z Gazety więc robotę dostała. Oto prosty przepis na wykończenie kazdego tytułu.
11 8
odpowiedź
User
taken2
Pan Redaktor Naczelny „Men’s Health” zachęca do grzechu w wydaniu wrześniowym: '...z nami możecie grzeszyć...', 'lepiej zgrzeszyć z mądrym niż z głupim żyć w cnocie'.
Dlaczego takie straszne słowa?
Jezus mówi: 'Nawracajcie się i wierzcie w Ewangelię'.
Nie czyń drugiemu co Tobie nie miłe.
8 8
odpowiedź