SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Men’s Health” najlepszy wśród pism męskich, ale goni go „Playboy”

W październiku 2012 roku pozycję lidera wśród miesięczników lifestylowych dla panów obronił „Men’s Health”. Największym wzrostem pochwalić się może „Playboy”, z kolei największy spadek dotknął pisma „CKM”.

okładka

okładka "Men’s Health"

Z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez Wirtualnemedia.pl wynika, że średnia sprzedaż ogółem miesięcznika „Men's Health” (Motor-Presse Polska) w październiku 2012 roku wyniosła 59 655 egz. i względem analogicznego okresu ub.r. była niższa o 4,85 proc.

Drugie miejsce zajął „Playboy” (Marquard Media Polska), który zanotował wzrost wynoszący 19,80 proc., co dało mu w efekcie wynik sprzedażowy na poziomie 54 891 egz. Jest to jednocześnie największy wzrost w zestawieniu.

Na ostatnim miejscu podium uplasował się „CKM” (Marquard Media Polska), którego średnia sprzedaż ogółem spadła o 11,51 proc. do 44 534 egz. - to z kolei był największy spadek w zestawieniu.

Wirtualnemedia.pl październik
ZKDP 2012 2011
Tytuł Sprzedaż ogółem
Men's Health Edycja Polska 59655 62697
Playboy 54891 45817
CKM - Czasopismo Każdego Mężczyzny 44534 50325
Logo 40959 43297
Wirtualnemedia.pl
Forbes. Profit 26922 27668


W październiku 2012 roku w porównaniu do września 2012 roku także największym wzrostem średniej sprzedaży ogółem (o 30,58 proc.) pochwalić się może „Playboy”. Z kolei największy spadek również i tutaj dotknął pisma „CKM” - wyniósł on 3,32 proc.

Wirtualnemedia.pl 2012
ZKDP październik wrzesień
Tytuł Sprzedaż ogółem
Men's Health Edycja Polska 59655 58069
Playboy 54891 42035
CKM - Czasopismo Każdego Mężczyzny 44534 46065
Logo 40959 39168
Wirtualnemedia.pl
Forbes. Profit 26922 27251

 

 

 

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: „Men’s Health” najlepszy wśród pism męskich, ale goni go „Playboy”

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl