SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Mercedes samochodem marzeń 10 proc. Polaków

Mercedes to samochód, który chciałby posiadać co dziesiąty Polak, jeśli tylko nie musiałby brać pod uwagę jego ceny.

Wynika z badania przeprowadzonego przez TNS OBOP. Następnymi w kolejności „wymarzonymi” markami są BMW i Volkswagen (po 9 proc.) oraz Volvo i Toyota (po 7 proc.). Aż 13 proc. badanych w ogóle nie chce mieć auta.

- O Mercedesie podobnie często marzą mężczyźni jak i kobiety, przy czym zazwyczaj są to osoby w wieku 40-49 lat oraz mieszkańcy wsi. BMW natomiast, częściej wskazywali mężczyźni, osoby młode (w wieku 15-29 lat), a także pochodzące z miast do 100 tysięcy mieszkańców – komentuje wyniki badania Justyna Sawicka z TNS OBOP. - Volkswagen to marka „dla wszystkich”, chociaż najmniejszą popularnością cieszy się ona wśród najmłodszych respondentów, obejmujących grupę wiekową 15-19 lat – dodała.

Z badania TNS OBOP wynika, że najczęściej nie chcą mieć samochodu kobiety, osoby powyżej 60-roku życia oraz renciści.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Mercedes samochodem marzeń 10 proc. Polaków

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl