SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Mężczyźni kochają zakupy online

Mężczyźni w internecie wydają więcej, przeglądają więcej i spędzają więcej czasu na zakupach niż kobiety - wynika z badania badania AOL

Coroczne badanie America Online nad zwyczajami 6,2 tys. Amerykanów, którzy robią zakupy online wykazało, że to mężczyźni robią zakupy chętniej i dłużej od kobiet i wydają przy tym około 15% więcej. Kobiety na świąteczne zakupy online przeznaczyły średnio 284 USD, mężczyźni 326 USD. W zwykłych miesiącach zaś kobiety wydają online 186 USD, a mężczyźni 204 USD - informuje serwis "Internet Standard".

Mężczyźni poszukują produktów i przeglądają oferty średnio 31 razy w ciągu miesiąca, kobiety - 22 razy. Transakcje są o 20% częstsze dla mężczyzn niż dla kobiet. I to mężczyźni częściej niż kobiety poszukują w internecie dóbr luksusowych. Są też bardziej gotowi na wydanie jednorazowo większej sumy pieniędzy niż kobiety. Dla mężczyzn zadeklarowana suma wyniosła średnio 1,75 tys. USD, a dla kobiet ponad dwukrotnie mniej - 787 USD.

78% kobiet uważa, że szukanie okazji jest dla nich ważne, w porównaniu do 74% mężczyzn.

Średnio 39% kobiet robi zakupy w internecie dłużej niż 3 lata, podczas gdy 46% mężczyzn ma doświadczenie dłuższe niż trzyletnie.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Mężczyźni kochają zakupy online

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl