SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Michał Szczerba: z Socialyse do VML Poland

Michał Szczerba objął funkcję senior strategic plannera w agencji reklamowej VML Poland. Poprzednio pracował w Socialyse (należącej do Havas Media Group), a wcześniej m.in. w Lemon Sky, Wutees.pl, OS3 Group i Blomedia.pl.

Michał Szczerba Article

W VML Poland Michał Szczerba odpowiada za strategiczną obsługę w internecie mBanku i Metsä Tissue. Ponadto bierze udział w projektach new businessowych.

Poprzednio przez półtora roku pełnił funkcję head of social w agencji Socialyse (należącej do Havas Media Group). Zarządzał jej zespołem oraz odpowiadał za finansowy i produktowy rozwój na polskim rynku. Realizował projekty dla takich marek jak m.in. LG, Prudential, Hyundai i Philips. Pracował również w ramach Innovation Labu, komórki Havas Media Group przygotowującej innowacyjne rozwiązania marketingowe łączące technologię, nowe media oraz sztukę.

Wcześniej był m.in. senior strategy plannerem w agencji Lemon Sky (obecnie Lemon Sky J. Walter Thompson Poland), gdzie obsługiwał marki takie jak Tymbark, Winiary, Bayer, National Geographic Channel i Leroy Merlin. Ponadto pracował w agencji Ostryga (należącej do OS3 Group) i Wutees.pl, serwisach Spryciarze.pl i Gametrade.pl oraz dziale marketingu Blomedia.pl. Z branżą internetową jest związany od 2006 roku.

Zarządzenie Socialyse przejęła Anna Płachta, która w Havas Media Group pracuje od 2007 roku, a od czterech lat pełni funkcję social media directora. Realizowała projekty dla takich klientów jak HBO, Hyundai, Biofarm, Nordea Bank, mbank, Reckitt Benckisser, Oriflame, Oragnina Schweppes, Sephora, Ubisoft, AXA Polska, Red Bull czy LG. Współtworzone przez nią kampanie były nagradzane w konkursach Golden Arrow i Media Trendy.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Michał Szczerba: z Socialyse do VML Poland

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl