SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Microsoft odpowiada na YouTube

Mający być konkurencją dla YouTube, serwis wideo Microsoftu - MSN Soapbox - przeszedł z wersji private beta na public beta i jest już dostępny dla wszystkich internautów.

Od startu we wrześni ubiegłego roku Soapbox był tylko w fazie testów na zaproszenie. Teraz w wersji public beta każdy ma do niego dostęp.

Podobnie jak YouTube, Soapbox pozwala użytkownikom na zamieszczanie klipów wideo w niemal każdym cyfrowym formacie. Klipy te są kategoryzowane, tak aby inni łatwiej mogli je znaleźć. Jedyna różnica polega na tym, że Soapbox pozwala na oglądanie i przeglądanie filmów w jednym oknie.

Soapbox jest najnowszym przykładem strategii Microsoftu, mającej na celu doścignięcia firm internetowych takich jak YouTube czy MySpace, które były szybsze w wykorzystaniu popularności serwisów Web 2.0.

http://soapbox.msn.com/

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Microsoft odpowiada na YouTube

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl