SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Microsoft z Viacom

Microsoft zawarł pięcioletnią umowę z koncernem medialnym Viacom, dotyczącą współpracy m.in. w zakresie reklam i dystrybucji treści.

Microsoft z Viacom

W ramach umowy, której wartość szacuje się na 500 milionów dolarów, koncern z Redmond będzie miał licencje na korzystanie z programów telewizyjnych i innych treści należących do Viacom, który jest m.in. właścicielem takich nadawców jak MTV Networks, Comedy Central i Nickelodeon, a także wytwórni filmowej Paramount Pictures. Microsoft będzie mógł umieszczać takie treści na swojej stronie internetowej MSN, jak również poprzez internetowy system połączony z konsolą do gier wideo Xbox 360 - informuje agencja Reuters.

Viacom będzie tymczasem mógł korzystać na swoich stronach internetowych z należącej do Microsoftu technologii reklamowej Atlas AdManager, którą koncern z Redmond przejął wraz z sierpniowym zakupem za 6 miliardów dolarów firmy aQuantive.

Dzięki umowie, Microsoft będzie miał również wyłączne prawo do sprzedawania części banerów reklamowych w serwisach Viacom, a obie strony podzielą się tutaj dochodami z reklam. Tym samym koncern z Redmond zastąpi firmę DoubleClick (jej przejęcie za 3,1 mld USD planuje Google) jako główny dostawca reklam na stronach medialnego koncernu.

źródło: Reuters

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Microsoft z Viacom

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl