SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Milion aktywnych reklamodawców na Facebooku

Facebook ogłosił, że liczba reklamodawców aktywnych w ciągu ostatnich 28 dni po raz pierwszy przekroczyła milion.

Milion aktywnych reklamodawców na Facebooku

Największy serwis społecznościowy świata pochwalił się też garścią statystyk dotyczących europejskiego rynku reklamy internetowej. Facebook zapewnia, że w marcu średnio 270 milionów użytkowników tygodniowo odwiedzało strony małych firm, publikując przy tym 8 milionów komentarzy. Co więcej, 61 procent aktywnych użytkowników serwisu w Unii Europejskiej jest na nim połączona z małymi przedsiębiorstwami.

W związku z ulepszaniem swojej oferty dla reklamodawców, Facebook zapowiedział, że od tego miesiąca zacznie systematycznie wdrażać zmiany do swojej platformy reklamowej. Amerykańska firma chce uprościć cały system, by uczynić go bardziej przejrzystym i praktycznym. Pierwsze nowości już się pojawiły – dotyczą funkcji tworzenia postów promocyjnych (czytaj o tym więcej).

- Specjaliści od marketingu pracujący dla firm różnej wielkości i reprezentujących różne branże określają, co jest ważne dla 1,1 miliarda naszych użytkowników, a nasi pracownicy współpracują z różnymi typami firm, by zapewnić, że ich najważniejsze komunikaty i wartości są eksponowane we właściwy sposób - powiedziała Carolyn Everson, wiceprezes Facebooka ds. marketingu. - Tak więc, w imieniu wszystkich pracowników Facebooka, chciałabym po raz kolejny podziękować za to, że możemy być Waszym partnerem. Powierzoną nam odpowiedzialność traktujemy bardzo poważnie i jesteśmy dumni z tego, że wybraliście się w tę podróż razem z nami - dodała.

Facebook zachęcił też firmy korzystające z serwisu, by dzieliły się historiami swoich osiągnięć na tej stronie.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Milion aktywnych reklamodawców na Facebooku

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl