SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Minuty za reklamy

Amerykański operator komórkowy Virgin Mobile (firma Virgin i Sprint Nextel) oferuje swoim abonentom możliwość otrzymania dodatkowych darmowych minut na dzwonienie po tym, kiedy obejrzą oni na swoich komórkach reklamy i odpowiedzą na nie.

 Virgin Mobile to operator, którego klienci to głównie ludzie młodzi. Dzięki oglądaniu reklam możliwe jest otrzymanie przez użytkowników do 75 dodatkowych minut do wykorzystania, jeśli tylko poświęcą oni tę samą część czasu na oglądanie reklam, a potem odpowiedzą na nie za pomocą wiadomości tekstowych.

Nowa usługa Virgin Mobile jest kierowana do użytkowników, którzy „nie śmierdzą groszem”. 65 proc. z klientów operatora to osoby poniżej 30 roku życia. Przedstawiciele firmy nie chcą jak na razie spekulować jak popularną usługą będą minuty za reklamy. Pierwszymi partnerami w nowej akcji są firmy Pepsi, Microsoft oraz program antynikotynowy kierowany do młodych.

Cytowany przez Reutersa analityk firmy Forrester Research zastanawia się, czy rzeczywiście wielu klientów może decydować się na podobne formy wymiany. Przeszkodą mogą być relatywnie tanie minuty połączeń komórkowych.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Minuty za reklamy

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl