SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Modelki Próchnika w akwariach

Ofensywa reklamowa firmy Hexeline i Próchnik - zastój w Vistuli.

W dużych polskich miastach od września będzie widać reklamy firmy Hexeline. - Pojawimy się na billboardach i w czasopismach. Przebiliśmy ubiegłoroczny budżet, bo wciąż się rozwijamy - mówi "Gazecie Wyborczej" Kinga Jaszczuk z marketingu Hexeline.

Na reklamę stawia też Próchnik. Producent męskich ubrań przeznaczył na to 1,5 mln zł. Wystarczy i na fotografie w kolorowych pismach, i na billboardy, a nawet na miesięczny sponsoring motoryzacyjnego magazynu "Top Gear" w TVN Turbo. Kilkusekundowy spot sponsorski Próchnika ma się ukazywać tuż przed programem.

Właśnie kończy się sesja zdjęciowa. Na jej potrzeby firma zamówiła trzy szklane akwaria (180 na 120 cm), w których pływają modelki. Na pierwszym planie znajdzie się męski model sprowadzony z Czech. - Namówienie dziewczyn do pozowania w wodzie nie było najłatwiejsze. Obowiązkowo musiały umieć pływać - opowiada "GW" Mikołaj Habit, wiceprezes Próchnika.

Powstały dwie wersje fotografii. Męska trafi do Playboya i CKM, a żeńska do pism kobiecych.

Trochę oddechu zyskała też firma Redan (właściciel marek Top Secret i Troll). . - Przeprowadzimy kampanię w wysokonakładowych pismach kobiecych. Planujemy też wybór twarzy marki na przyszły sezon - zapewnia Kamila Kicińska z marketingu Top Secret.

Nie ma też co liczyć na jesienne akcje reklamowe Wólczanki, która w zeszłym roku zaskakiwała kontrowersyjnymi pomysłami (np. zdjęciami koszul opakowanych w prezerwatywę). Po fuzji z Vistulą Wólczankę czeka rebranding, czyli odświeżenie marki. Właśnie opracowywane jest nowe logo, które zostanie przedstawione dopiero wiosną. I właśnie na wiosnę planowana jest duża kampania. Na razie zarząd ustala wspólny budżet marketingowy i czeka na przenosiny do Warszawy, gdzie remontowane jest nowe biuro Vistuli & Wólczanki - czytany w "GW".

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Modelki Próchnika w akwariach

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl