SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Moje Mieszkanie” na czele pism wnętrzarskich po I półroczu. „Dom & Wnętrze” z największym spadkiem

W I półroczu 2015 roku pozycję lidera średniej sprzedaży ogółem wśród pism wnętrzarskich zajęło „Moje Mieszkanie”. Wszystkie magazyny odnotowały spadki sprzedaży, a najwięcej stracił „Dom & Wnętrze”.

Article

Średnia sprzedaż ogółem „Mojego Mieszkania” (ZPR Media) w I półroczu 2015 roku wyniosła 56 524 egz. W porównaniu do I półrocza 2014 roku zmniejszyła się ona o 5,65 proc. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki

Drugą lokatę zajęły „Cztery Kąty” (Agora), których średnia sprzedaż ogółem zmniejszyła się o 8,96 proc. do 52 670 egz.

Ostatnią pozycję podium zajął wydawany przez ZPR Media miesięcznik „M jak Mieszkanie”, którego średni wynik sprzedażowy w analizowanym okresie wyniósł 41 639 egz., po spadku o 1,73 proc.

Najwięcej straciło pismo „Dom & Wnętrze” (Agora), które w rankingu zajęło ostatnie miejsce. Jego średni wynik w I półroczu br. zmniejszył się bowiem o 25,29 proc. do 6 994 egz.

ZKDP

I półrocze

Wirtualnemedia.pl

2015

2014

Tytuł

Średni nakład jednoraz.

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Średni nakład jednoraz.

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Moje Mieszkanie

107 075

56 633

56 524

97 571

60 434

59 912

Cztery Kąty

107 381

57 794

52 670

102 217

58 249

57 852

M jak Mieszkanie

91 569

43 611

41 639

91 980

42 457

42 370

Weranda

43 400

25 205

25 205

43 311

25 474

25 474

Dobre Wnętrze

35 867

13 987

11 468

36 743

16 124

13 621

Dom & Wnętrze

20 917

7 928

6 994

32 500

12 627

9 362

W czerwcu 2015 roku średnia sprzedaż ogółem liderującego „Mojego Mieszkania” w porównaniu do czerwca 2014 roku zmniejszyła się o 4,52 proc. do 55 823 egz.

Drugie miejsce należało do „Czterech Kątów” (44 556 egz.; spadek o 14,25 proc.), a trzecie - do „M jak Mieszkania” (37 963 egz.; wzrost o 0,86 proc. - jedyny w zestawieniu).

Zaś największy spadek odnotowało „Dobre Wnętrze” (ZPR Media) - było to 23,63 proc. do 10 034 egz.

ZKDP

czerwiec

Wirtualnemedia.pl

2015

2014

Tytuł

Średni nakład jednoraz.

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Średni nakład jednoraz.

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Moje Mieszkanie

108 000

55 996

55 823

102 339

58 463

58 463

Cztery Kąty

106 000

49 518

44 556

103 000

52 361

51 961

M jak Mieszkanie

91 515

48 256

37 963

92 000

37 726

37 641

Weranda

44 000

24 166

24 166

43 000

26 068

26 068

Dobre Wnętrze

35 800

11 863

10 034

36 905

15 236

13 139

Dom & Wnętrze

20 000

7 021

6 247

28 500

10 884

7 379

Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.

Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: „Moje Mieszkanie” na czele pism wnętrzarskich po I półroczu. „Dom & Wnętrze” z największym spadkiem

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl