SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Monitory na półkach sklepowych

Firma Vestcom zajmująca się produkowaniem etykiet ozdabiających półki w sklepach, postanowiła umieszczać monitory na półkach sklepowych, by w ten sposób reklamować produkty tuż przed dokonaniem wyboru przez konsumenta.

Takie rozwiązanie spowoduje, że reklama dotrze do kupujących w ostatniej, a zarazem najważniejszej chwili, kiedy będą już sięgać po produkt. W ten sposób reklama nie będzie kierowana do osób, które dopiero rozważają zakup lecz do tych, którzy są zdecydowani kupić, ale jeszcze nie wybrali marki.

Monitory mają mieć około 4 cali i wyświetlać 10-, 20-, 30- sekundowe spoty reklamowe.

Specjaliści od reklamy twierdzą, że to może przynieść efekty. Ponieważ często konsumenci są spontaniczni i jeśli uda się producentom przykuć ich uwagę do danego produktu to istnieje wysokie prawdopodobieństwo, że go kupią.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Monitory na półkach sklepowych

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl