SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Myślisz, mówisz, masz” w promocji Chiquity

Pod hasłem „Myślisz, mówisz, masz” wystartowała promocja bananów Chiquita. Za akcję i wspierające ją działania reklamowa odpowiadają firmy 4Frame i XConcept.

W rozpoczętej właśnie promocji bananów Chiquita każdy, kto kupi ich 7, otrzyma zestaw 3 minigier komputerowych dla dzieci oraz zyska szansę na nagrodę w wysokości 7 tys. zł. Akcja – zaplanowana do 12 kwietnia – obejmuje m.in. sklepy z sieci Real, Eko, Marcpol, Piotr i Paweł oraz Stokrotka.

Promocję wspierają działania reklamowe prowadzone w radiu, internecie (m.in. Facebook, strony z sieci AdTaily) oraz punktach sprzedaży (materiały POS, degustacje). Kreację i strategię kampanii przygotowała agencja reklamowa 4Frame, a za działania w sklepach odpowiada agencja XConcept.

Dołącz do dyskusji: „Myślisz, mówisz, masz” w promocji Chiquity

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl