SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

MySpace wchodzi na najtrudniejszy rynek portali społecznościowych

MySpace, największy na świecie internetowy serwis społecznościowy, uruchamia właśnie swoją wersję w Korei Południowej. Odpowiednio dostosowana szata graficzna i oprawa muzyczna mają przyciągnąć internautów, z których największy na świecie odsetek - ponad połowa -korzysta w tym kraju z portali społecznościowych.

MySpace swój serwis kierowany do internautów z Korei Południowej dostosował do ich upodobań. I tak nowa wersja portalu zawiera regionalną telewizję internetową i oprawę muzyczną. Serwis jest również dostępny w szablonach graficznych zaprojektowanych przez koreańskich artystów. - Przez różnorodne aplikacje zaprojektowane przez Koreańczyków i także przez nich wykonane chcemy zwiększyć naszą innowacyjność i przyczynić się do rozwoju koreańskiego rynku informatycznego - powiedział Chris DeWolfe, szef wykonawczy MySpace. - W tym roku nasz serwis ma stać się zupełnie otwartą platformą - dodał.

Tak duże starania portalu należącego do koncernu medialnego News Corporation wynikają z tego, że Korea Południowa jest jednym z największych rynków internetowych na świecie. Dostęp do sieci mają tam prawie wszyscy, natomiast za pomocą szybkich łączy korzysta z internetu jedna trzecia z 48 milionów obywateli tego państwa

Co więcej, według opublikowanego w poprzednim roku przez Ipsos Insight raportu w Korei Południowej najwięcej, bo aż 55% internautów korzysta z portali społecznościowych, podczas gdy w USA ten odsetek wynosi 24%. Na razie rynek w tym kraju jest zdominowany przez serwis Cyworld, którego użytkownikami jest 90% Koreańczyków poniżej 20. roku życia.

Z portalu MySpace korzysta obecnie 107 mln internautów w każdym miesiącu. Serwis ma już 28 wersji dostosowanych do poszczególnych narodowości - ostatnio uruchomił serwis kierowany do hiszpańskojęzycznych osób mieszkających w Stanach Zjednoczonych.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: MySpace wchodzi na najtrudniejszy rynek portali społecznościowych

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl