SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

"Nailpro" zawalczy o polski rynek

'Health and Beauty Media' wprowadza polską edycję "Nailpro".

Pismo, które ma pojawić się na polskim rynku jesienią, będzie skierowane do profesjonalistów z branży pielęgnacji i stylizacji paznokci.

Dwumiesięcznik "Nailpro" będzie wydawany na licencji amerykańskiej firmy Creative Age Communications.

Pierwszy numer ukaże się 12 października w promocyjnej cenie 9 zł . Objętość ma wynosić docelowo 80 stron.

Planowany nakład to 6 tys. egz.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: "Nailpro" zawalczy o polski rynek

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl