SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Najlepsi piłkarze świata pokazują, czym jest Joga Bonito

Od 15 kwietnia na antenie telewizji pojawią się trzy z pięciu nowych spotów reklamowych, będących częścią zainicjowanej przez Nike kampanii piłkarskiej pod hasłem Joga Bonito (Graj Pięknie).

W filmach tych najlepsi piłkarze świata (Ronaldinho, Thierry Henry, Ronaldo, Adriano, Robinho, Cicinho, Roberto Carlos, Wayne Rooney, Cristino Ronaldo, Zlatan Ibrahimovic oraz drużyna Brazylii) przybliżają widzom wartości składające się na piękny futbol – radość, drużynę, honor, talent i serce.

Każdy z pięciu spotów reklamowych przedstawia jedną z wartości, które my oraz występujący w nich piłkarze, prowadzeni przez Erica Cantonę, uważamy za nieodzowne składniki pięknego futbolu, mówi Trevor Edwards, wiceprezes Nike ds. globalnego zarządzania marką. Ten sam kodeks gry jest tematem kampanii prezentowanej w JogaTV – stacji telewizyjnej, która powstała, by głosić ideę Joga Bonito. JogaTV to wyjątkowy, internetowy kanał telewizyjny, propagujący ideę Joga Bonito przez wideoklipy, filmy i prezentacje piłkarzy ze światowej futbolowej czołówki.
W programie, którego gospodarzem jest Eric Cantona, co kilka dni pojawiają się nowe, unikatowe materiały poświęcone piłkarzom. Program JogaTV obejrzeć można na serwisie www.nikefootball.com.

W dwóch reklamach występuje Ronaldinho, napastnik reprezentacji Brazylii i klubu FC Barcelona. Udział w filmie reklamowym mówiącym o wartości drużynowej walki i sposób, w jaki nas pokazano, gdy tańczymy i śpiewamy przed meczem, to naprawdę fantastyczna sprawa. W drużynie Brazylii są ludzie o wspaniałych charakterach, a ten materiał ukazuje radość, jaką wszystkim nam daje reprezentowanie naszego kraju, mówi Ronaldinho. W drugim filmie widzicie, jak będąc dzieckiem grałem w futsal w Porto Alegre. Podczas futsalowych rozgrywek zdobyłem wiele umiejętności, z których nadal dzisiaj korzystam, dodaje piłkarz.

Na serię pięciu nowych spotów reklamowych składają się filmy pt. Honor, Serce, Drużyna, Radość i Talent. Emisja 60- i 30-sekundowych spotów Radość, Drużyna i Honor rozpocznie się w Polsce 15 kwietnia br. na antenie TVP, TVN, Polsatu oraz w wybranych stacji niszowych, min: MTV i VIVA. Kampania zakończy się 28 maja br. Wszystkie pięć spotów będzie można obejrzeć na kanale JogaTV na stronie internetowej www.nikefootball.com.

Twórcami filmów są Nike i agencja Wiedeń & Kennedy Amsterdam, zaś reżyserem Ulf Johansson. Kampanii telewizyjnej towarzyszyć będzie kampania prasowa (odnosząca się tematycznie do filmów Drużyna, Radość i Honor) w Piłce Nożnej, Bravo Sport, Przeglądzie Sportowym (Tempo) oraz w wydaniu specjalnym Skarb Kibica. Kreacje internetowe prezentowane będą na sekcjach portali sportowych, wortalach sportowych i rozrywkowych oraz komunikatorach Gadu Gadu i Tlen. Zakupem mediów zajął się dom mediowy Nike w Polsce – MindShare Polska, zaś adaptacją spotów telewizyjnych agencja PZPR.

W ramach kampanii Joga Bonito na całym świecie odbywają się turnieje piłki futsalowej zespołów 3-osobowych, organizowane pod nazwę Joga3. Dzięki temu turniejowi miliony młodych sympatyków futbolu będą mogły urzeczywistnić ideę Joga Bonito i zdobyć koronę mistrza futbolu w swym mieście lub kraju. W Polsce turniej Joga3 zawita do trzech miast – Warszawy, Krakowa oraz Poznania. Inauguracja rozgrywek nastąpi 18 kwietnia br. Finał krajowy rozegrany zostanie 3 czerwca w Warszawie, po 6 tygodniach codziennej rywalizacji drużyn, podzielonych na grupy wiekowe 13-15, 16-18 oraz 19+. Więcej informacji na temat polskiej edycji turnieju Joga3 można znaleźć w dziale Joga3 na witrynie www.nikefootball.com.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Najlepsi piłkarze świata pokazują, czym jest Joga Bonito

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl