SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Najniższa w historii oglądalność „Mam talent!”, 69 mln zł z reklam

Piąta odsłona „Mam talent!” miała najniższą oglądalność w historii show w TVN. Format nadal zapewniał jednak stacji pozycję lidera rynku telewizyjnego.

Średnia oglądalność piątej edycji „Mam talent!” (emitowanej w okresie od 1 września do 24 listopada br.) wyniosła 3,98 mln osób, co dało TVN 27,07 proc. udziału wśród wszystkich widzów i 31,29 proc. w grupie  komercyjnej 16-49. - pokazują dane Nielsen Audience Measurement przygotowane dla portalu Wirtualnemedia.pl.

Telewizja TVN w czasie emisji „Mam talent!” była zdecydowanym liderem rynku telewizyjnego. Na drugiej pozycji uplasowała się TVP1, nadająca w tym czasie prognozę pogody, „Komisarza Alexa 2” oraz filmy fabularne (17,74 proc.). Trzecia była TVP2 (12,59 proc.; „Bitwa na głosy” i programy rozrywkowe), a czwarty - Polsat (11,35 proc.; filmy fabularne).

Wpływy reklamowe z odcinków piątej osłony widowiska wyniosły 69,4 mln zł. Poprzednia odsłona show zarobiła o 6,4 mln zł więcej (dane cennikowe netto, bez rabatów).

„Mam talent” cieszy się dużym zainteresowaniem online na tvnplayer.pl oraz mamtalent.tvn.pl. Z danych własnych TVN wynika, że każdy odcinek w ten sposób oglądało średnio 144 tys. widzów.

Zwycięzcą piątej serii programu został duet - Delfina i Bartek.


Fot. Cezary Piwowarski/TVN

Piąta odsłona sztandarowego show TVN miała najniższe wyniki oglądalności w historii emisji programu. Największym zainteresowaniem cieszyła się druga edycja „Mam talent!” emitowana jesienią 2009 roku, którą oglądało 5,39 mln widzów, co przełożyło się odpowiednio na 34,63 proc. i 40,37 proc. udziałów. Natomiast emitowaną rok temu czwartą odsłonę formatu śledziło 4,26 mln osób, przy udziałach odpowiednio wynoszących 29,30 proc. oraz 32,76 proc. (więcej na ten temat).

Jak dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl telewizja TVN jest zadowolona z wyników oglądalności formatu i za rok możliwa jest emisja szóstej serii.


Oglądalność konkurencji w paśmie emisji „Mam talent!”

StacjaWszyscy 4+16-49
AMRSHR %SHR %
TVN-Mam talent!397828927,07%31,29%
TVP1260766817,74%13,01%
TVP2185085912,59%10,97%
Polsat166775911,35%13,82%


Oglądalność programu sezon po sezonie

 WIRTUALNEMEDIA.PLWszyscy 4+16-49
SezonOkresAMRSHR %SHR %
IJesień 20084 750 16632,14%37,74%
IIJesień 20095 394 77134,63%40,37%
IIIJesień 20105 276 00134,96%40,72%
IVJesień 20114 261 90329,30%32,76%
VJesień 20123 978 28927,07%31,29%

Dołącz do dyskusji: Najniższa w historii oglądalność „Mam talent!”, 69 mln zł z reklam

13 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Q
Totalna porażka. W TVN na poziomie została już tylko prognoza pogody :-(
odpowiedź
User
Donald amber Bąk
TVNowie najlepiej wychodzi propaganda, szczególnie w programie "Wstajesz i Łżesz", wszak TVN łże jak pies, żeby nie POwiedzieć jak bura suka.
odpowiedź
User
:P
@Donald - dziekujemy za glebokie przemyslenia. A teraz wracaj na Onet i do szkoly.
odpowiedź