SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Najpopularniejsze serwisy tematyczne w październiku 2015 roku

Prezentujemy zestawienie najpopularniejszych witryn tematycznych w Polsce (październik 2015 - Megapanel PBI/Gemius). Kto liderem w 20 kategoriach, m.in. biznes, erotyka, społeczności, sport, motoryzacja, e-commerce czy informacje?

Article

W tekście nie porównujemy statystyk serwisów tematycznych w ujęciu roku do roku, ponieważ jest to mało miarodajne ze względu na fakt, że w połowie br., po odniesieniu statystyk Megapanelu do zaktualizowanych danych NetTracka, prawie wszystkie serwisy zyskały po kilkanaście procent użytkowników. Ponadto niektórzy czołowi wydawcy w ciągu roku przejęli mniejsze podmioty i strony.

Pełne wyniki odwiedzalności serwisów tematycznych w październiku ub.r. podaliśmy w tym tekście.

Biznes, finanse, prawo

Strony Grupy Wirtualna Polska z tej kategorii zanotowały o 484,9 tys. użytkowników mniej niż we wrześniu br., a strony Grupy Onet-RASP - o 102,8 tys. użytkowników i 10,2 mln odsłon krajowych mniej.

Grupa Gazetaprawna.pl osiągnęła minimalny wzrost, a na czwarte miejsce z piątego awansowała Grupa Bankier.pl, po tym jak dołączono do niej ruch ze stron „Pulsu Biznesu”.

Portal Wirtualnemedia.pl odwiedziło 509,1 tys. internautów, którzy wykonali 2,9 mld odsłon krajowych.

Ranking witryn według zasięgu miesięcznego

BIZNES, FINANSE, PRAWO

 

Nazwa

Użytkownicy (real users)

Zasięg

Odsłony krajowe ogółem

1

Grupa Wirtualna Polska - Biznes, finanse, prawo

6 089 071

24,71%

-

2

Grupa Onet - RASP - Biznes, finanse, prawo

5 002 196

20,30%

86 571 668

3

Grupa Gazetaprawna.pl - Biznes, finanse, prawo

3 791 745

15,39%

23 773 537

4

Grupa Bankier.pl - Puls Biznesu - Biznes, finanse, prawo

2 587 899

10,50%

47 437 984

5

Grupa Interia.pl - Biznes, finanse, prawo

2 566 250

10,42%

27 877 863

6

Grupa Gazeta.pl - Biznes, finanse, prawo

2 000 262

8,12%

14 846 752

7

Grupa PTWP - Biznes, finanse, prawo

1 888 070

7,66%

17 840 412

8

Grupa Gofin.pl

1 412 416

5,73%

14 491 239

9

forumprawne.org

1 096 146

4,45%

-

10

Grupa TVN - tvn24bis.pl

1 010 079

4,10%

6 180 927

11

Grupa Gremi Business Communication - Biznes, finanse, prawo **

920 172

3,73%

-

12

nf.pl

914 010

3,71%

3 257 367

13

Grupa Wolters Kluwer

886 065

3,60%

3 372 301

14

egospodarka.pl - Biznes, finanse, prawo

847 474

3,44%

3 634 632

15

wirtualnemedia.pl

509 090

2,07%

2 901 398

16

alfakredyt.pl

467 692

1,90%

-

17

Grupa Comperia - Biznes, finanse, prawo

339 340

1,38%

1 017 903

18

Grupa Wydawnictwo WiP - Biznes, finanse, prawo

323 863

1,31%

1 064 977

19

rzetelnefirmy.com

299 570

1,22%

-

20

podatki.biz

299 458

1,22%

991 732

** Grupa Gremi Business Communication jest objęta audytem, jednak w wyniku nieprawidłowego oskryptowania odsłon częściowych nie jest możliwe pokazanie liczby odsłon

 

Informacje i publicystyka

Serwisy Grupy Onet-RASP zyskały w skali miesiąca 327,4 tys. użytkowników i 73,7 mln odsłon krajowych, a Grupy Polska Press - 84,5 tys. użytkowników i 6,7 mln odsłon.

Natomiast witryny Grupy WP miały o 494 tys. odwiedzających i 30,8 mln odsłon krajowych mniej niż przed miesiącem.

Ranking witryn według zasięgu miesięcznego

INFORMACJE I PUBLICYSTYKA

 

Nazwa

Użytkownicy (real users)

Zasięg

Odsłony krajowe ogółem

1

Grupa Onet - RASP - Informacje i publicystyka

9 711 919

39,42%

453 496 542

2

Grupa Polska Press - Informacje i publicystyka

8 960 773

36,37%

224 865 475

3

Grupa Wirtualna Polska - Informacje i publicystyka

7 078 820

28,73%

177 675 419

4

Grupa Gazeta.pl - Informacje i publicystyka

6 321 337

25,66%

264 419 696

5

Grupa Interia.pl - Informacje i publicystyka

4 515 259

18,33%

92 511 555

6

Grupa TVN - Informacje i publicystyka

4 410 301

17,90%

116 031 361

7

Grupa ZPR Media - Informacje i publicystyka

2 892 117

11,74%

27 129 594

8

Grupa Microsoft - MSN - MSN Polska

2 341 885

9,50%

-

9

Grupa naTemat.pl - Informacje i publicystyka

2 196 226

8,91%

-

10

Grupa TVP - Informacje i publicystyka

1 984 545

8,05%

13 973 260

11

Grupa Cyfrowy Polsat - Informacje i publicystyka

1 769 529

7,18%

26 196 514

12

Grupa Polskie Radio - Informacje i publicystyka

1 562 418

6,34%

9 730 107

13

trojmiasto.pl

1 303 170

5,29%

49 401 738

14

Grupa Eurozet - Informacje i publicystyka

1 151 089

4,67%

9 474 261

15

Grupa wPolityce.pl - Informacje i publicystyka

1 057 384

4,29%

37 855 206

16

niezalezna.pl

958 039

3,89%

27 670 350

17

teleman.pl

868 165

3,52%

-

18

Grupa Gazetaprawna.pl - dziennik.pl - informacje i publicystyka

787 346

3,20%

8 170 325

19

Grupa Gremi Business Communication - Informacje i publicystyka **

646 248

2,62%

-

20

polityka.pl

628 772

2,55%

7 518 646

** Grupa Gremi Business Communication jest objęta audytem, jednak w wyniku nieprawidłowego oskryptowania odsłon częściowych nie jest możliwe pokazanie liczby odsłon


Kultura i rozrywka

YouTube odwiedziło o 219,3 tys. polskich internautów więcej niż we wrześniu, a Bet-at-home.com - o 772,3 tys. więcej. Za to strony Grupy Onet-RASP straciły 1,16 mln użytkowników i 34 mln odsłon krajowych, a Grupy WP - 593,5 tys. użytkowników i 15,3 mln odsłon.

Ranking witryn według zasięgu miesięcznego

KULTURA I ROZRYWKA

 

Nazwa

Użytkownicy (real users)

Zasięg

Odsłony krajowe ogółem

1

youtube.com

18 558 583

75,32%

-

2

Grupa Onet - RASP - Kultura i rozrywka

8 226 274

33,39%

168 636 225

3

Grupa Wirtualna Polska - Kultura i rozrywka

6 301 905

25,58%

224 541 955

4

bet-at-home.com

5 853 996

23,76%

-

5

cda.pl

5 674 426

23,03%

140 137 866

6

filmweb.pl

5 020 744

20,38%

178 537 238

7

Grupa Interia.pl - Kultura i rozrywka

4 703 419

19,09%

163 128 828

8

Grupa TVN - Kultura i rozrywka

4 180 535

16,97%

78 563 066

9

gry.pl

4 107 216

16,67%

-

10

Grupa Demotywatory.pl - Kultura i rozrywka

3 429 234

13,92%

253 689 774

11

Grupa Google - Kultura i rozrywka

3 292 299

13,36%

-

12

Grupa ZPR Media - Kultura i rozrywka

2 991 404

12,14%

25 788 150

13

stargames.com

2 896 473

11,76%

-

14

tekstowo.pl

2 863 442

11,62%

26 044 187

15

betclic.com

2 587 634

10,50%

-

16

instagram.com

2 585 422

10,49%

-

17

Grupa Cyfrowy Polsat - Kultura i rozrywka

2 540 657

10,31%

34 202 058

18

zalukaj.tv

2 451 609

9,95%

-

19

gameforge.com

2 364 692

9,60%

-

20

Grupa TVP - Kultura i rozrywka

2 152 187

8,73%

30 400 023

Na kolejnych podstronach wyniki w pozostałych kategoriach tematycznych

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Najpopularniejsze serwisy tematyczne w październiku 2015 roku

9 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
komedia
W Gremi jam zwykle cos cos nie wyszlo. Wielkie idee tylko egzekucji BRAK!!!
17 8
odpowiedź
User
hujdarowicz
czlowiek nie samymi odslonami zyje, co nie gremi? :)
przyznajcie sie ile mieliscie na serio odson z tych milionow? :D
12 8
odpowiedź
User
bzyk
może 13-ty Doradca Zarządu cos pomoże :-)? Albo 14-ty???
15 8
odpowiedź
User
POLO
Kochana redakcjo. "Erotyka" nie powinna nazywać co najmniej "Erotyka i pornografia" a najlepiej "Pornografia", bo erotyka ma jakiś przekaz artystyczny obok samej nagości. Natomiast "Informacja i publicystyka" wyodrębnić "Serwisy internetowe gazet" taki jak np. polityka.pl.
14 8
odpowiedź
User
WP
WP traci, polityka czystek i zatrudnienia onetowych spadow nie procentuje.
13 8
odpowiedź