SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Nasz nowy dom” po zmianie pory emisji stracił 440 tys. widzów. Polsat wygrywa tylko z TVP2

Szóstą edycję prowadzonego przez Katarzynę Dowbor reality-show „Nasz nowy dom” w nowym paśmie śledzi średnio 1,88 mln osób. W porównaniu do analogicznego okresu ub.r. produkcja straciła 440 tys. widzów. Polsat w czasie emisji programu zajmuje trzecie miejsce w rynku.

Katarzyna Dowbor, fot. polsat Article

Obecnie „Nasz nowy dom” oglądać można na antenie Polsatu we czwartki o godz. 20.05, począwszy od 3 marca br. Z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla Wirtualnemedia.pl wynika, że pierwsze trzy odcinki szóstej odsłony formatu oglądało średnio 1,88 mln osób. Przełożyło się to na 11,82 proc. udziału w rynku wśród wszystkich widzów oraz 15,96 proc. w grupie komercyjnej 16-49.

 

Do tej pory najwięcej widzów zgromadził pierwszy odcinek sezonu. Przyciągnął on przed ekrany Polsatu 1,93 mln oglądających.

Data

Godz.

Wszyscy 4+

AMR

SHR %

03-03-2016

20:05:28

1 931 076

12,15%

10-03-2016

20:04:28

1 899 254

11,73%

17-03-2016

20:05:13

1 821 776

11,58%

Średnio:

1 883 930

11,82%


Warto dodać, że nadawana wiosną ub.r. trzecia seria reality-show przyciągała przed ekrany o 440 tys. więcej widzów. Po trzech pierwszych odcinkach gromadziła ona średnio 2,32 mln osób przy udziale wynoszącym odpowiednio 16,48 proc. oraz 20,54 proc. Wówczas program emitowany był w zupełnie innym paśmie - w niedziele o godz. 17.45 (zobacz te dane), teraz można tam oglądać odcinki premierowe reality-show.

Warto jednak dodać, że emitowany rok temu w czwartki o 20.05 serial paradokumentalny „Zdrady” po pięciu odcinkach gromadził mniej widzów niż „Nasz nowy dom” - oglądało go średnio 1,62 mln osób przy udziale wynoszącym odpowiednio 9,97 proc. oraz 12,45 proc.

Polsat w czasie emisji „Naszego nowego domu” zajmuje trzecie miejsce w rynku telewizyjnym. Liderem jest TVP1 emitująca serwis sportowy, prognozę pogody i „Ojca Mateusza”, co przekłada się na 21,09 proc. udziału. Drugi jest TVN („Na Wspólnej” oraz „Singielka”; 13,05 proc.), natomiast czwartą lokatę zajmuje TVP2 („Barwy szczęścia” i filmy fabularne; 11,31 proc.).

Z kolei wśród widzów w grupie komercyjnej Polsat jest liderem, a dalej plasują się: TVN, Jedynka i Dwójka.

Stacja

Wszyscy 4+

16-49

AMR

SHR %

SHR %

TVP1

3 361 349

21,09%

13,92%

TVN

2 080 151

13,05%

15,03%

Polsat - Nasz nowy dom 6

1 883 930

11,82%

15,96%

TVP2

1 803 618

11,31%

9,62%


Gospodynią reality-show „Nasz nowy dom” jest Katarzyna Dowbor. W każdym odcinku ekipa remontowa w ciągu pięciu dni remontuje dom lub mieszkanie należące do jednej rodziny. Producentem programu jest Constantin Entertainment.

Dodajmy, że w lutym br. udział Polsatu w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów wyniósł 10,74 proc.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: „Nasz nowy dom” po zmianie pory emisji stracił 440 tys. widzów. Polsat wygrywa tylko z TVP2

12 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
ja_to_ja
Jak się doliczy niedzielne powtórki, to i tak zarabiają więcej na reklamach, a przecież głównie o to chodziło.

No i poprawiono wynik czwartkowego prime-time o kilka punktów. To też się ceni (zwłaszcza, że prime to prime, a access choćby weekendowy to wciąż access).
34 9
odpowiedź
User
Cataleya
Cały artykuł o stracie, o spadku, po czym na koniec tabela z shr w 16-49 w której Polsat wygrywa. A kogo obchodzi grupa 4+? Przenieśli program na ryzykowną porę i wygrali, bo reklamodawców interesuje 16-49.
24 9
odpowiedź
User
Gość
Drogi autorze, może trochę szerzej patrzeć na wyniki? Zgadzam się z pozostałymi komentarzami.
16 9
odpowiedź
User
rurku
Tak zarżnąć kurę znoszącą złote jaja, to tylko Nina potrafi. Gdy program leciał tylko w niedzielę, to w dwóch grupach był na pierwszym miejscu.
11 20
odpowiedź
User
ja
Drogie wirtualnemedia chciałbym się dowiedzieć jaką oglądalność w grupie 4+ ma ten program w niedzielę. Bo z tego co widzę w grupie komercyjnej radzi sobie całkiem dobrze.
19 8
odpowiedź