NATO zareklamuje się w YouTube
NATO planuje umieszczenie w serwisie YouTube trzech klipów reklamowych, z którymi chce dotrzeć do młodych odbiorców.

Każdy z filmików będzie trwał około 45 sekund. Ich głównym celem ma być zwiększenie świadomości na temat roli paktu północnoatlantyckiego w świecie poprzez wykazanie, że bezpieczeństwo nie powinno być przyjmowane jako rzecz oczywista, nawet w krajach najbardziej rozwiniętych.
Reklamy składają się z szybkich, chaotycznych ujęć sugerujących, że chodzi o jakiś konflikt lub inną formę przerażającej sytuacji. Na koniec okazuje się, że obrazy te tak naprawdę dotyczą prozaicznych zdarzeń, takich jak dyskoteka czy mecz piłkarski, a towarzyszy im slogan: "Pokój i bezpieczeństwo. To nasza misja."
Władze NATO zdecydowały się na uruchomienie tego typu kampanii w odpowiedzi na badania, które pokazały, że wiele młodych osób wie o istnieniu organizacji, ale niewiele zdaje sobie sprawę z tego czym tak naprawdę ona się zajmuje.
Budżet przeznaczony na planowaną w YouTube kampanię wyniósł około pół miliona euro, co zdaniem brukselskich urzędników NATO jest o wiele tańszą metodą niż reklama w telewizji.
źródło: eFluxMedia
Dołącz do dyskusji: NATO zareklamuje się w YouTube