SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Nauka kultury przez sms-y

W Pekinie ruszyła nietypowa kampania społeczna 'Nie pluj'.

Jak doniosła agencja Associated Press w Pekinie uruchomiono akcję „Nie pluj”, która ma na celu uświadomienie społeczeństwu tego miasta, że plucie w miejscach publicznych nie przystoi obywatelom kraju, który organizuje letnią olimpiadę w 2008 roku.

Kampania rusza równocześnie w radiu, telewizji, internecie oraz w sieciach telefonii komórkowych. W tych ostatnich, abonenci będą otrzymywali krótkie wiadomości tekstowe, które w imieniu komunistycznego rządu Chin pouczą ich, że plucie, nie tylko w miejscach publicznych, jest złym i niekulturalnym nawykiem.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Nauka kultury przez sms-y

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl