SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

NBA.com zyskuje dzięki chińskiemu koszykarzowi

Strona internetowa zawodowej ligi koszykówki NBA zanotowała w kwietniu 12,4 miliona odwiedzin - wynika z danych firmy badawczej comScore.

46 procent odwiedzających pochodziło z Ameryki Północnej, 36,6 procenta z regionu Azji i Pacyfiku, a 11,7 procenta z Europy. Tak wysoki udział mieszkańców regionu Azji i Pacyfiku wynika głównie z wielkiej popularności Yao Minga - chińskiego koszykarza grającego w ekipie Houston Rockets.

Witrynę NBA.com odwiedziło w kwietniu blisko 4,8 miliona Amerykanów. Drudzy pod tym względem byli Chińczycy (2,8 miliona), a trzeci Kanadyjczycy (928 tys.). 1,5 miliona wizyt w serwisie pochodziło z kontynentu europejskiego.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: NBA.com zyskuje dzięki chińskiemu koszykarzowi

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl