SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Neste, Colgate, Doritos, Turbo Tax i Wix z pierwszymi zwiastunami reklam na Super Bowl 2016 (wideo)

Przed tegorocznym finałem Super Bowl pierwsi reklamodawcy udostępnili teasery reklam, które zmierzają przedstawić podczas transmisji finału NFL. Łącznie w trakcie wydarzenia zamierza się promować około 50. marek.

Article

Choć cena reklam przy Super Bowl 2016 jest wyższa niż rok temu (5 mln dol. zamiast 4,5 mln dol. za 30-sekundowy spot), to organizująca transmisję stacja CBS już jesienią ub.r. ogłosiła, że prawie cały czas reklamowy został sprzedany.

Do tej pory swoją obecność podczas Super Bowl 2016 potwierdziło kilkadziesiąt firm. Teraz niektórzy z reklamodawców zdecydowali się zaprezentować pierwsze zwiastuny swoich spotów, które pojawią się w czasie transmisji z meczu zaplanowanej na 7 lutego br.

Opublikowane do tej pory zwiastuny reklam na Super Bowl 2016

Neste Butterfinger: „Bolder Than Bold”
Agencja: WPP/Santo


Colgate: „Save water”
Agencja: Y&R Peru


Doritos: „Doritos Dogs”, „Swipe for Doritos”, „Doritos Ultrasound”
Spośród trzech spotów w głosowaniu użytkowników zostanie wybrany jeden, który będzie emitowany podczas Super Bowl 2016.


TurboTax: „S. James Gates W-2”, „Michio Kaku Absolute Zero”, „George Smoot Simple Questions”
Agencja: Wieden+Kennedy


Wix: „Kung Fu Panda’s Po Discovers the Power of Wix”
Agencja: DreamWorks Animation

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Neste, Colgate, Doritos, Turbo Tax i Wix z pierwszymi zwiastunami reklam na Super Bowl 2016 (wideo)

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl