SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Nestle w Tesco: jedz smacznie i zdrowo

Rozpoczęła się ogólnopolska kampania edukacyjna "Jedz smacznie izdrowo" prowadzona przez firmę Nestlé w sklepach sieci Tesco.Producent żywności promuje w ramach tej akcji prawidłoweodżywianie.

Nestle w Tesco: jedz smacznie i zdrowo

Celem kampanii "Jedz smacznie i zdrowo" jest uświadomienieludziom, jak wielkie znaczenie dla zdrowia i samopoczucia każdego znich ma odpowiednie odżywianie. W ramach akcji Nestlé chce teżprzekonać konsumentów, że komponowanie zdrowej, zbilansowanej dietynie jest ani trudne, ani czasochłonne oraz nie wymaga rezygnacji zeswoich ulubionych produktów.

W ramach kampanii klienci hipermarketów sieci Tesco w całymkraju będą mogli skorzystać z bezpłatnych wskazówek doradcówżywieniowych Nestlé. Pracujący na stoiskach konsultacyjnych wobrębie sklepów specjaliści udzielą rad dotyczących komponowaniaprawidłowej diety, a także kształtowania odpowiednich nawykówżywieniowych. Dla każdej osoby, która skorzysta ze wskazówekżywieniowych, doradcy przygotują indywidualnie skomponowanesiedmiodniowe menu przygotowane na postawie indywidualnego wywiadużywieniowego uwzględniającego m.in. płeć, wskaźnik BMI (pokazującystosunek masy ciała do wzrostu) i aktywność fizyczną, i zawierającyprodukty dostosowane do preferencji smakowych.

nestle

Akcja obejmie 50 sklepów Teslo w 16 największych miastach Polskii potrwa od 24 kwietnia do 7 maja bieżącego roku. Szczegółowyharmonogram konsultacji dostępny będzie na specjalnie uruchomionejzakładce na stronie www.nestlé.pl, na której będziemożna również znaleźć informacje dotyczące m.in. zdrowego stylużycia, zbilansowanej diety oraz za pomocą specjalnej aplikacjiprzygotować swoje menu na 7 dni.

Akcja otrzyma wsparcie w postaci materiałów POS w siecihipermarketów Tesco, spotów radiowych w lokalnych rozgłośniachradiowych oraz działań reklamowych w kinach. Za przygotowaniepomysłu akcji promocyjnej, strategię komunikacji, projektykreatywne, oraz produkcję materiałów i organizację całości akcji whipermarketach odpowiada agencja Ogilvy One. Stronę internetowąKampanii "Jedz smacznie i zdrowo" przygotowała agencja InternetDesigners z Wrocławia. Natomiast działania z zakresu PR realizujeagencja BCMFD media communications.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Nestle w Tesco: jedz smacznie i zdrowo

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl